USB c naar USB b

Status
Niet open voor verdere reacties.

muman

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Berichten
337
Kan ik via een USB c naar USB b kabel muziek afspelen van smartphone naar mijn dac?
 
Ik dacht het van niet, van welke smartphone naar welke dac ?
 
Audiolab Dac heeft USB input. Tel is een oppo 72 android 11
 
Ah, meestal is er in Bluetooth voorzien en werken telefoons niet zo dat je (digitale) muziek kan streamen via de data verbinding. Er komt geen geluid uit. Via de koptelefoon uitgang kan altijd maar dat heeft dan een zwak analoog signaal en wat misschien ongeschikt is om als ingang te gebruiken. Zou je makkelijk muziek en willekeurig welk geluid, willen horen op computer dan plaats je een Bluetooth ontvanger of dongle. Wil je het horen via de WiFi installatie dan zijn ook daarvoor Bluetooth ontvangers.

Is er wel een app die op telefoon via USB geluid geeft dan wil ik graag verlicht worden maar er zijn autoradio's die je kan aansluiten op de USB van de telefoon en dan de muziekbestanden kunnen lezen en afspelen. Of daar een app voor toegang en bestandsoverdracht bij nodig is dat weet ik niet. Denk dat er een app bij hoort.
 
Dan maar eens verder zoeken in autoradio's. Wifi kan niet bij de audiolab Dac. Dat zou wel mooi zijn. En bluetooth heeft beperkingen dacht ik in bestandsoverdracht (geen flac of losless?)
 
Apple producten hebben muziek over USB. Bluetooth kan heel goed werken en is energiezuinig. Beperkingen worden opgeheven naar gelang de versie recenter is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan