USB formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Samdeezel

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
61
Dag iedereen,

Ik heb een USB gekregen met 2 partities en zou er graag 1 van maken
Hopelijk lukt de foto! Daar is zijn 2 delen te zien!
Ik ben die nu aan het formateren daarom dat je de schijf grootte niet kan zien
Maar deze 2 haren samen op 1 USB stick en heb dit nog nooit meegemaakt!
IK weet niet of ik op het juiste forum zit en wat ik er kan aandoen!
USBs.png

Alvast bedankt

mvg
 
die verwisselbare schijf en die CD speler van 3,58mb zijn 1 ik kan dus die verwisselbare schijf zoveel formateren als ik wil maar die CD speler gaat dus niet weg van die USB
 
Dat gaat ook niet met formatteren, je moet 1 partitie verwijderen en de overgebleven partitie vergroten. Daarna de stick formatteren.
 
Hoeveel GB ruimte heeft die stick standaard? En de link die ik plaatste heb je ook al bekeken?
Die CD Rom Station 3 partitie zou je moeten kunnen verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
Het plaatje toont F: als een 4 GB memory-stick (in werkelijkheid/netto: 3,73 GB), en alles is netjes in 1 partitie, die (dus) ook 3,73 GB groot is.

Wat mis ik dat daar (nu) nog wat aan gedaan moet worden?

Tijs.
 
Zolang dat die CD schijf er niet af is kan ik mijn 4gb niet gebruiken als USB boot device
 
Ik heb in #2 al aangegeven waarmee je dat zou kunnen doen en daar later ook nog eens naar verwezen. Daar zeg je echter niets over.
 
Dat programma had je dus al? Ik zag alleen een plaatje van standaard Windows schijfbeheer.
 
Rechtsklik op de E: schijf en kies Uitwerpen

Waarom nu ineens opstartende USB stick in het verhaal komt weet ik verder niet, maar daarvoor heb je andere hulpmiddelen zoals Yumi, Rufus

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Edmoor jouw programma ging jammer genoeg ook niet... ik had een princscreen genomen
+ ik weet hoe ik een boot USB maak maar Eerst moet die CD rom van mijn USB af...
 
De enige printscreen die ik van je zie is van standaard Windows schijfbeheer en niet van de Minitool Partition Wizzard.
MPW.jpg
 
Fijne discussiedraad:
Ik heb sterk het idee dat Sam gebruik maakt van een of ander .ISO mount programma (zoals Alcohol, Daemon Tools, CD Mounter etc.) en daarin een .ISO gemount heeft die staat op de memory-stick.
Als dit klopt: Daarom zei ik ook dat Sam op de E: schijf moest rechtsklikken en kiezen voor Uitwerpen.
[Natuurlijk kan hij ook in zijn .ISO mount programma de schijfletter E: om zeep helpen, als alternatief.]

Links die Lange Pier aangeeft werken niet meer.

Tijs.
 
Ik denk ook dat er iets anders aan de hand is dan door TS word aangenomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan