van dvd naar avi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnyjohnn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Berichten
142
hallo allemaal,

ik heb een compleet seizoen lost gekocht in de winkel maar wil deze afleveringen ook in avi-formaat op de pc hebben staan. op een dvd staan 4 afleveringen met instelbare soundtracks en ondertitels. mijn vraag is dus met welk programma ik het volgende kan doen:
- soundtrack selecteren
- ondertitel selecteren
- bestandsgroote bepalen
en er 1 avi-tje uit laten komen met vaste ondertiteling.

alvast bedankt.
 
hey,

dat is ook geljik een probleem want ik zie door de bomen het bos niet. ik heb er al een aantal geprobeerd, maar die vervormen het beeld of maken er slechte kwaliteit van. ik heb wel een niewe gezien; http://www.mydvdtools.com/dvd-to-avi-converter.htm
ik heb de trial gedownload en ga vanacht een dvd proberen om te zetten. kijken of dit wat wordt. ondertussen zijn alle tips voor programm's welkom natuurlijk.
 
omdat het een trial is gaat hij maar tot een paar procent. het werkt opzich goed, alleen heb ik geen ondertiteling. die is ook niet in te stellen. iemand een oplossing/programma? :D
 
ik heb net autoGK geprobeert. ik krijg alleen de volgende error:

VirtualDub Error
---------------------------
Video compression error: The source image format is not acceptable. (error code -2)


ik heb ook een tv-kaart in mijn pc zitten. ik kan dus welliswaar de dvd-speler pakken en opnemen, maar het enige programma wat ik daarvoor heb is magix film op dvd 5. op zich een fijn programma, maar er komt dan een bestand van de nodige gb's uit per aflevering. en de codec's zijn niet goed. ik heb namelijk een protebel videoplayer die mpeg-4 codec's nodig heeft in avi formaat. weet iemand een goed programma om van je tv op te nemen? (en het liefst waar je de bestandsgrootte aan kan geven) voor het probleem met de codec heb ik nog een ander programma om die om te zetten.
 
ik heb het opgelost. :thumb:

ik heb de codecs geïnstalleerd. die error is nu weg. toen had ik het probleem dat er geen ondertiteling inzat, die ik in autogk wel had aangevinkt. maar ik heb met subrip de nl ondertiteling geript van de dvd en dat bewaart als een srt-file. als je in autogk op ctrl + f8 drukt, kan je een extern srt bestand selecteren. na dit prosses is het uiteindelijk gelukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan