• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

van enquête tot cirkel/staafdiagram ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

christopher1994

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2009
Berichten
13
goede dag allemaal.
ik moet voor maatschappijleer een enquête maken en van die gegevens een cirkel en staaf diagram maken.
maar ik heb een klein probleempje ik weet echt niet hoe ik dit kan omtoveren.
het gaat om een enquête over discriminatie ik heb nu alleen de mannen ingevuld.
het zijn 10 mensen en 8 vragen maar hoe kan ik die gegevens nou allemaal in elkaar proppen en er een mooie cirkel/staafdiagram van maken ?

ik zie er al helemaal tegen op om dadelijk ook de 10 vrouwelijke enquêtes in te voeren en te verwerken.

ik hoop dat er misschien iemand hier mee verstand van heeft en die mij dan ook kan helpen.

alvast heel erg bedankt
grtz chris ;)
 

Bijlagen

  • enquete man.xlsx
    11,3 KB · Weergaven: 32
goede dag allemaal.
ik moet voor maatschappijleer een enquête maken en van die gegevens een cirkel en staaf diagram maken.
maar ik heb een klein probleempje ik weet echt niet hoe ik dit kan omtoveren.
het gaat om een enquête over discriminatie ik heb nu alleen de mannen ingevuld.
het zijn 10 mensen en 8 vragen maar hoe kan ik die gegevens nou allemaal in elkaar proppen en er een mooie cirkel/staafdiagram van maken ?

ik zie er al helemaal tegen op om dadelijk ook de 10 vrouwelijke enquêtes in te voeren en te verwerken.

ik hoop dat er misschien iemand hier mee verstand van heeft en die mij dan ook kan helpen.

alvast heel erg bedankt
grtz chris ;)

ik heb nu ook de versie voor de vrouwen af.
maar ik snap het nog steeds niet hoe ik dit nou in een mooi cirkel/staafdiagram kan proppen.
kan er iemand helpen je hoeft het niet voor me te maken als ik maar weet hoe ik het kan doen.
ik geef nu ook het bestand van de vrouwelijke enquête.
kan er misschien iemand naar kijken en vertellen hoe ik het het beste kan oplossen.

alvast bedankt
grtz chris;)
 

Bijlagen

  • enquete vrouw.xlsx
    9,8 KB · Weergaven: 27
Het is eigenlijk tegen de ongeschreven(?) regel om huiswerk vragen te beantwoorden.
Omdat ik in een goede bui ben toch hier een oplossing.
Mijn opdracht daarbij is: Zoek zelf maar eens uit hoe ik het gedaan heb.:D :D
Succes
 

Bijlagen

  • enquete vrouw_man.xlsx
    17,7 KB · Weergaven: 65
hahaha je hebt voor een deel wel gelijk.
maar het probleem is dat zelfs mijn maatschappij leraar het niet weet.
dus daarom dacht ik ik ga eens kijken hoe ik het ga aanpakken en zie wel of het lukt.
en blijkbaar lukte het me niet.
maar ik heb zo gekeken wat je nou hebt gedaan en ik begin het te snappen.
dit lijkt verdomt veel op wat ik al eens eerder heb gedaan met wiskunde.
maar wat je hebt gedaan is duidelijk en ik ga kijken of ik dit bij alles kan doen.
als ik klaar ben of het nog niet helemaal snap dan zet ik mijn versie ook even op de site.
ik zelf denk dat het me nu wel gaat lukken.
heel erg bedankt
grtz chris ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan