• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VBA code: zoeken en invullen in ander tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanx

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2008
Berichten
9
Goedenavond,

Ik ben bezig om een contactmatrix voor personeel te maken, maar krijg het niet zoals ik hebben wil en kom maar niet verder (lees, frustratie! :)).

Op het tabblad invoer staan de invoergegegvens, hieruit dien het tabblad uitvoer gevuld te worden. Op volgorde dient er gegeken te worden naar het volgende:
  • Medewerker en organisatie vormen samen de unieke sleutel, dus het kan niet zo zijn dat een medewerker 2x bij 1 organisatie voorkomt.
  • Nadat alle unieke medewerkers met de organisatie ingevuld zijn, moet er per kwartaal gegekeken worden hoeveel contactmoment er van welke type geweest zijn. Dit dient ingevuld te worden
  • Ten slotte moeten de vakjes de juiste kleur krijgen (dit lukt met auto-opmaak)

Zie het bijgevoegde bestand voor de handmatige opzet. Ik ga ervan uit dat dit in VBA kan (moet?) en dat heeft ook de voorkeur. Wie zou me kunnen helpen?:thumb:

Johan
 

Bijlagen

  • helpmijtest.xls
    19 KB · Weergaven: 26
Beste johanx ;)

zie bestandje zonder VBA.

Groetjes Danny. :thumb:
 

Bijlagen

  • helpmijtest(danny147).xls
    49 KB · Weergaven: 34
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan