VBA Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekapperjr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2011
Berichten
3
Beste Mensen,

Ik wil een VBA scriptje schrijven voor outlook een standaard mail die ik wil versturen.

Code:

Sub Rate_request_FORWARDER_FCA_CFR() Dim OutApp As Object Dim OutMail As Object Dim strbody As String Dim SigString As String Dim Signature As String Set OutApp = CreateObject("Outlook.Application") Set OutMail = OutApp.CreateItem(0) strbody = "Dear ......,<br><br>" SigString = "C:\Documents and Settings\r.schut\Application Data\Microsoft\Handtekeningen\VLF General.htm" If Dir(SigString) <> "" Then Signature = GetBoiler(SigString) Else Signature = "" End If On Error Resume Next With OutMail .To = "" .CC = "" .BCC = "" .Subject = "Rate Request, Trade: FCA " .htmlBody = strbody & "<br><br>" & Signature .Attachments.Add ("C:\Documents and Settings\r.schut\Application Data\Microsoft\Handtekeningen\VLF General_files\image001.jpg") .Display ' or use.send End With On Error GoTo 0 Set OutMail = Nothing Set OutApp = NothingEnd Sub

Nu wil ik in de mail een lijstje maken en hiervoor wil ik de "Tab" toets gebruiken hoe moet ik dit doen?
dus bijvoorbeeld

1)[TAB][TAB][TAB][TAB]Hong Kong
2)[TAB][TAB][TAB][TAB]New York
3 [TAB][TAB][TAB][TAB]Melbourne

ik het het geprobeerd als volgend:

Code:
strbody ="dear ......., <br><br> _& "1)" &  vbtab & Vbtab & "Hong Kong"
[\CODE]


[CODE]
strbody ="dear ......., <br><br> _& "1)" &  [COLOR=#000000][FONT=Arial]&nbsp[/FONT][/COLOR] & "Hong Kong"
[\CODE]

[CODE]
strbody ="dear ......., <br><br> _& "1)" &  [COLOR=#000000][FONT=Courier New]Chr(9)[/FONT][/COLOR] & "Hong Kong"
[\CODE]




het bovenstaande werkt allemaal niet.
doe ik iets verkeerd? heeft iemand een idee?

mvg,

Robert
 
Begin eens met die code leesbaar te maken en tussen code tags te zetten.
 
Hi SNB,

ooh sorry,

is denk ik iets mis gegaan.
mijn excusses voor dit

ik zal es kijken in de link die je gepost hebt.

mvg,

Robert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan