Verbinding beperkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienbos

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
121
Hallo Allemaal,

Sinds een paar dagen heb ik een vervelend probleem. Van de een op andere dag kan ik met mijn laptop (Dell) geen verbinding meer maken met het netwerk. Ik krijg dan de melding verbinding beperkt. Het rare is dat ik wel verbinding kan maken met mijn gastnetwerk. Ik heb hier al naar gezocht op internet maar de juiste oplossing niet gevonden. Ten einde raad heb ik maar besloten om W8 er opnieuw op te zetten maar dat was ook niet de oplossing. Nog steeds hetzelfde probleem. Dan zal je denken dat het te maken heeft met de router. Ik heb een linksys E4200. Hier is niets aan veranderd. Heeft iemand een idee waar ik het moet zoeken? Alvast bedankt.
 
verwijder het betrokken netwerk in je netwerkcentrum, en herinstalleer het opnieuw.
 
Dank je voor je reactie. Ik had Windows al opnieuw geïnstalleerd dus dat is al gebeurd.
 
verwijder toch nog eens op de laptop alle reeds gebruikte draadloze netwerken, en verbind opnieuw ...
 
Dat heb ik nog niet gedaan. Moet ik eerst even al mijn instellingen opschrijven.
 
ik heb een bbox 3 van belgacom, als je die reset en dan terug op internet hangt haalt die automatisch alle instellingen binnen ...
alleen de wep of wpa moet je zelf instellen.
Informeer mss eens bij je provider, zij kunnen eea uitmeten.
 
Ik heb wat poorten doorgestuurd enz. Dat bedoel ik. Ik ga het vanmiddag even proberen. Je hoort het resultaat.
 
Als het goed is is het opgelost. Ik ben in het bezit van een Horizon box. Deze gebruik ik alleen maar voor mijn tv dus de ingebouwde router gebruik ik niet. Hoe het kan weet ik niet maar deze router is toch gaan werken. Door UPC is er een nieuwe firmware geupload dus waarschijnlijk is hij daardoor aangegaan. Ik heb de router uitgezet en nu krijgt de laptop wel verbinding met het netwerk.
In ieder geval bedankt voor de adviezen. Als het morgen nog werkt zet ik de vraag op opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan