vergaderverzoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spijkerjaap

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
Berichten
9
Hallo,
Een dame van onze administratie die het recht heeft in andere agenda's afspraken te plannen krijgt sinds kort vergaderverzoeken van personen in haar mailbox waar zij zelf niet voor uitgenodigd is. Iemand een idee hoe dit kan?

Met vriendelijke groet,

Marijn Ophelders
Volantis IT
 
Excuses, vergeten te vermelden dat wij werken met Exchange 2003 en Outlook 2003/Outlook 2007 clients.

Met vriendelijke groet,

Marijn Ophelders
Volantis IT
 
Bij welk progje komen die afspraken dan? op allemaal?:thumb:
 
Staat er bij de agenda's soms aangevinkt, dat andere mail van de vergader verzoeken mag ontvangen? Kan het nu even niet nakijken gezien ik thuis niet met exchange werk.

@pilootnour5,
Gewoon met Outlook (Agenda)
 
Geen idee, waar zou ik dit kunnen vinden? Het vreemde is dat dit sinds kort pas optreedt, volkomen willekeurig (soms wel soms niet, verzoeken van verschillende gebruikers) en dat degene die de vergaderverzoeken ontvangt helemaal niet met dit verzoek te maken heeft buiten het feit dat zij het recht heeft voor de persoon vergaderingen in te plannen.

Met vriendelijke groet,

Marijn Ophelders
Volantis IT
 
Kijk eens bij de eigenaar van zo'n gedeelde agenda en dan bij de machtigingen om de agenda te delen. Bij 2003 staat het ergens onder in iets over mails en net onder het eerste "uitklap menu" bij machtigingen. Zeg dit even uit m'n hoofd heb geen 2003 tot mijn beschikking meer.
 
Hoi Lex,
Allereerst excuses voor de late reactie, ben een paar dagen ziek geweest.

Het spijt me maar ik kan het niet vinden. Ik neem aan dat je bedoelde bij de eigenschappen van een agenda, tabblad machtigingen. Daar staat bij mij niets over het ontvangen van e-mails. Bovendien, als dit een instelling is zou betreffende persoon structureel e-mails moeten ontvangen van vergader verzoeken van deze persoon en dit is niet het geval.

Iemand nog een andere suggestie?

Met vriendelijke groet,

Marijn Ophelders
Volantis IT
 
Een beetje lastig om zo te gokken, maar kijk de machtigingen eens na;
delegate5.JPG
 
Hoi Lex,
Dat was de oplossing! Excuses voor mijn onbegrip, wist niet dat je het over de algemene machtigingen in outlook had. Teruglezend had ik daar direct kunnen en moeten kijken...

Super bedankt voor je snelle reactie en oplossing!

Met vriendelijke groet,

Marijn Ophelders
Volantis IT
 
Er zijn ook nog wat instellingen bij de agenda delen, maar daar kon ik even geen screenshot van vinden. Mooi dat het opgelost is, uiteraard even afwachten dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan