Opgelost verschil in weergave bedrag

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

JacobCats

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2014
Berichten
130
Zie bijgaande screenshots.
Op de roze screenshot is de weergave van de prijs anders dan op de blauwe screenshot.
Hoe krijg ik de beide gelijk aan de blauwe.
Ik kom er niet uit waardoor deze verschillen ontstaan.
 

Bijlagen

  • SharedScreenshot.jpg
    SharedScreenshot.jpg
    114,2 KB · Weergaven: 9
  • SharedScreenshot02.jpg
    SharedScreenshot02.jpg
    134,8 KB · Weergaven: 9
Dat is op grond van een plaatje niet te zeggen. Vergelijk de (opmaak) eigenschappen van beide controls eens en zoek de verschillen.
 
Zet in de eigenschappen van de objecten de opmaak op Euro/Valuta, dan zijn ze weer gelijk. Waarom je voor twee identieke doeleinden twee formulieren hebt gemaakt (en wellicht nog wel meer) is voor mij totaal onbegrijpelijk. Maar je zal vast wel een goede reden hebben bedacht (die niet in de database theorie handboeken is te vinden) :).
 
Hoe weet ik niet maar het probleem is opgelost
Veld verwijderd van formulier, database opgeslagen en opnieuw geopend.
Veld opnieuw op formulier gezet en hij staat nu juist.
Het lijken 2 identieke formulieren maar het verschil zit hem in het feit dat het roze formulier alleen gebruikt kan worden om te raadplegen ter voorkoming van per ongeluk wijzigen. De knoppen gemaaktID t/m Prijs zijn vergrendeld. De knoppen bron, categorie en etiketten niet omdat zij anders niet werken.
Zie mijn eerdere draadje over beveiliging formulieren en werken met wachtwoorden.
In ieder geval een ieder weer hartelijk bedankt voor de assistentie
 
Het lijken 2 identieke formulieren maar het verschil zit hem in het feit dat het roze formulier alleen gebruikt kan worden om te raadplegen ter voorkoming van per ongeluk wijzigen.
Dat is (zoals ik ook in het andere draadje heb gezegd) geen (laat staan een goed) argument. Dit soort zaken kun je prima op één formulier regelen, zélfs met behoud van de kleurstelling. En jouw manier van beveiligen kan dus óók (veel) beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan