• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verticaal zoeken, meerdere waarden onder elkaar weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kerstboomtak

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2014
Berichten
4
Hi all!

Ik hoop dat een van jullie genieën mij kan helpen met het oplossen van mijn vraagstuk.
Voor mijn werk ben ik een bestand aan het opzetten voor het bijhouden en controleren van het magazijn.

Als voorbeeld heb ik een bijlage toegevoegd.
Wat is mijn probleem?
Sommige pallets in het magazijn hebben meerdere goederen van een ander soort artikel staan.
Ik wil graag weten welke goederen op de pallet staan als ik zoek op stelling nummer.

Met verticaal zoeken krijg ik alleen de eerste waarden gevonden, maar mocht er een stelling tussen zitten waar meerdere goederen opgeslagen zijn, dan weet ik niet welke formule ik moet gebruiken.

Als ik in tablad "Search" in cel D10; "A1.2.1" invoer wil ik graag beide artikelen onder elkaar zien staan in het tablad "Search"
Zou iemand mij aub de juiste formule kunnen geven, of mij de juiste directie wijzen?

Bij voorbaat dank!

Kerstboomtak!
 

Bijlagen

  • Magazijn 1.1.xlsx
    24,6 KB · Weergaven: 295
AlexCEL, u doet uw naam eer aan.
U komt in mijn heldenboekje.
Ontzettend bedankt!
 
Geen probleem. Zet je de vraag nog even op opgelost?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan