Opgelost Verticale kantlijnen verwijderen

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dataheertje

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2016
Berichten
35
Word in 365
In een rapport waarin gezamenlijk wordt gewerkt staan links en rechts kantlijnen. Die lopen ononderbroken door het gehele document. Hoe krijg ik die weg?
Ik heb al bij beeld, indeling, liniaal, afdrukken gekeken en de zoekfunctie gebruikt. Mis ik een goed zoekwoord?
 
Ik snap je vraag niet helemaal, want kantlijnen kún je natuurlijk niet weghalen, die bepalen waar je tekst op een pagina begint en eindigt. Haal je die 'weg', dan typ je tegen de rand van het papier aan. Lijkt mij niet de bedoeling. Dus graag een afbeelding plaatsen van het verschijnsel waar je van af wilt, want ik heb geen flauw idee. In eerste instantie dacht ik dat je de optie <Bijsnijdmarkeringen> bedoelde, of<Tekstafbakeningen weergeven>, maar de eerste optie laat geen lijnen zien maar alleen de hoekjes, en de tweede geeft je ook horizontale lijnen. En daar heb je het niet over. Dus graag visueel laten zien wat je bedoelt.
En ik wil natuurlijk ook weten of het op één computer verschijnt, of op meerdere (alle gebruikers?), en of het alleen dit ene document betreft, of alle documenten.
 
Als je in een rapport wijzingen bij gaat houden dan komt er imho wel hele duidelijke "kantlijnen", is dat wat de TS bedoelt?
Verder sluit ik me bij @OctaFish aan.
 
Octa,
zie bijgaand een voorbeeld.
Ik kan niet op korte termijn toetsen of het op andere computers ook is.
 

Bijlagen

  • voorbeeld voor Helpmij.docx
    18,8 KB · Weergaven: 4
Dat zijn zgn pagina randen, uit te schakelen, zie plaatje
1700558295842.png
 
Andere optie: op het tabblad Start heb je de knop <Randen en Arcering>. En dat doet hetzelfde. Als je de vraag duidelijker had gesteld, hadden we dit uiteraard al gelijk kunnen zeggen, nu was het simpel op te lossen.

Randen en Arcering 1.jpg

Randen en Arcering 2.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan