Vervanging Graphic card

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinus321

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2013
Berichten
24
Hallo,

Ik wil onze grafische kaart vervangen alleen heb ik geen enkel idee welke ik daarvoor het beste kan kopen.
De pc wordt gebruikt voor spelletjes, graag koop ik een grafische kaart voor onder de 150 euro die ook nog eens goed geschikt is voor spelletjes, mocht dit niet mogelijk zijn voor mijn genoemde bedrag dan hoor ik graag wat u het beste vindt en hoeveel dit zal kosten:)

Mijn PC specificaties zijn:

Processor
AMD FX-6300
Vishera 32nm Technologie
RAM
16,0GB Single-Kanaal DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Moederbord
MSI 970A-G46 (MS-7693) (CPU 1)
Grafisch
1024MBNVIDIA GeForce GT 320 (Sapphire/PCPartner)

Welke videokaart zou ik het beste kunnen kopen?


Bij voorbaat dank :thumb:
 
Op de computer zie ik dat de volgende spellen sowieso erop staan : BioShock Infinite,Borderlands 2,Assassin's creed III,World of Tanks, World of warcraft,Tera, Call of duty
 
Bedankt voor je reactie,deze kaart werkt ook goed met de huidige geïnstalleerde spellen?

Ook zie ik bij azerty staan PCI Express 3.0 x16 maar als ik kijk bij de moederbord specificaties staat er : PCI-E Gen2 (1x16, 1x8), is gen2 hetzelfde als PCI express 3.0? gaat dit wel werken?
 
Laatst bewerkt:
De kaart is goed voor huidige spellen, hij kan zelfs battlefield 4 op high spelen. Verders kan een pci 3.0 x16 videokaart gewoon in een pci 2.0 x16 en anders om.
 
is dan wel weer een net iets oudere serie, ook nog wel een goede keuze.
 
Allemaal bedankt voor jullie hulp! mijn keuze is gevallen op de gtx 750 ti :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan