• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verwijder cellen uit lijst weergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijnverdaas

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2010
Berichten
44
Ik heb menig topic gelzen maar krijg mijn validatie niet goed!

Ik loop al vast bij het sorteren van de lege cellen in een hulp kollom!

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

op tablad contracten wil ik graag alleen de ingevoerde velden hebben bij type en bij contact intern!
Bij contact intern heb ik reeds een extra kollom gemaakt die ik straks wil verbergen, maar ik zie iets over het hoofd!

hopelijk kunnen jullie mij helpen!
Bekijk bijlage test.xlsm
 
Bij contact intern heb ik reeds een extra kollom gemaakt die ik straks wil verbergen, maar ik zie iets over het hoofd!
het is een matrixformule die je dient af te sluiten via ctrl shift enter
 
Beetje vooruit helpen.:)
 

Bijlagen

  • contracten.xlsm
    25,9 KB · Weergaven: 26
Dat kan je oplossen door in de VBE(ALT-F11) te dubbelklikken op datuminvoer in het lijstje links.
Dan open zich dat leeg schermpje.
Daarin krijg je de werksetlijst te zien, rechtsklikken en kiezen voor extra besturingselementen
dan kiezen uit het lijstje voor Kalenderbesturingselement.

Als je dat allemaal correct uitvoert werkt dat ook bij u. :)
 
Je kan de opbouw van de naambereiken toch zien in de andere 2 naambereiken en deze aanpassen voor elk bereik.
Heb nu Type gedaan en de rij groen laten kleuren indien de checkbox aangevinkt is..

Code:
=INDIRECT("Contracttype!$P$5:$P$" & AANTAL.ALS(Contracttype!$P$5:$P$21;">""")+4)


PS: Is het kalenderprobleem nu opgelost?
 

Bijlagen

  • contracten (2).xlsm
    29,8 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan