Verwijderde bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichelV1984

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2009
Berichten
6
Hallo,


ik heb de word bestanden van mijn vriendin van haar school(wat ze volgende week moet inleveren) geknipt en geplakt op een usb stick. Als ik de USB er in doe dan kan ik niets meer openen. Het lijkt er op dat ik een snelkoppeling gemaakt heb. Maar de het mapje van school niet eens meer openen. En op de computer kan ik ze nergens meer vinden, is volgens mij verwijdert.!! is er een mogelijkheid om dit ongedaan te maken.:confused::(


alvast dank
 
Stel je vraag nu toch eens duidelijk!!! Wat kan je niet meer openen? Alle bestanden op je USB-stick of enkel het mapje school? Ik maak hieruit op dat je een snelkoppeling hebt gemaakt naar het mapje school op je USB? Als je hem dan in een andere pc steekt gaat dat niet werken hé! Heb je het mapje school nog op je pc staan?

In het vervolg wat duidelijker! want " Maar de het mapje van school niet eens meer openen." zegt niet veel...
Als je je bericht wat duidelijk typt zal je ook meer reactie krijgen!

mvg
 
Laatst bewerkt:
Stel je vraag nu toch eens duidelijk!!! Wat kan je niet meer openen? Alle bestanden op je USB-stick of enkel het mapje school? Ik maak hieruit op dat je een snelkoppeling hebt gemaakt naar het mapje school op je USB? Als je hem dan in een andere pc steekt gaat dat niet werken hé! Heb je het mapje school nog op je pc staan?

In het vervolg wat duidelijker! want " Maar de het mapje van school niet eens meer openen." zegt niet veel...
Als je je bericht wat duidelijk typt zal je ook meer reactie krijgen!

mvg


Ik kan alles op het USB stickje openen. Behalve het mapje van school. Dit mapje en de bestanden die erin zitten zijn op mijn laptop gemaakt. Ik heb het mapje niet meer op de laptop staan, die heb ik verwijdert. Ik heb volgens mijn kameraad een snelkoppeling van dat mapje gemaakt.
 
Stel je vraag nu toch eens duidelijk!!! Wat kan je niet meer openen? Alle bestanden op je USB-stick of enkel het mapje school? Ik maak hieruit op dat je een snelkoppeling hebt gemaakt naar het mapje school op je USB? Als je hem dan in een andere pc steekt gaat dat niet werken hé! Heb je het mapje school nog op je pc staan?

In het vervolg wat duidelijker! want " Maar de het mapje van school niet eens meer openen." zegt niet veel...
Als je je bericht wat duidelijk typt zal je ook meer reactie krijgen!

mvg

Niet iedereen is zo slim als dat jij bent, houdt hier dus rekening mee.
Dit is niet de manier van reageren zoals wij dat willen zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan