• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verwijzing fout.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sont

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2004
Berichten
188
In onderstaan excel bestand moet ik per week meterstanden invullen van 2 pompen. Daarbij tel ik de gedraaide uren van de pomp per dag en een totaal aantal uren per week. Dit gaat allemaal goed.!

Met een knop kan ik een nieuwe week (nieuw blad) aanmaken en dan neemt hij 2 meterstanden over van de vorige week naar de nieuwe week.
Tot week 3 gaat het goed! Bij het aanmaken van week 4 komt hij met een verwijzing fout. Ik heb al gekeken maar kan niet vinden waar de fout ligt.
Kopiëren van de formule uit een oude week met verwijzing naar de juiste cellen geven toch weer de foutmelding. Wat is er loos?

Meterstanden mogen eventueel vernacheld worden bij het testen daar ik deze gegevens nog heb.

Alvast bedankt

Bekijk bijlage Lijst.xlsm
 
Kijk eens naar je bladnamen.
Wk 1 staat een spatie achter en bij de rest niet.
Die extra spatie staat echter wel in je formule:
=MAX(0; F11-'Wk 3 '!F65)

Verwijder overal die onnodige spatie.
 
Laatst bewerkt:
Jeetje! Hoe makkelijk kan het soms zijn!! Bedankt voor de snelle reactie en de oplossing. :thumb:
Wens U een fijne Zaterdag. Ben weer een blij!
Heb de spatie's verwijderd uit de bladnamen en zie ze in de formule niet meer terug. Bedankt nogmaals.
 
Laatst bewerkt:
Graag gedaan en hetzelfde gewenst :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan