Verzenden foto via bluetooth mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henriette44

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2014
Berichten
1
Ik hoop dat ik op dit forum een oplossing (of tips) krijg voor mijn probleem. Ben inmiddels radeloos :confused:.
ik heb een laptop (Dell Inspiron) met nieuwe installatie Windows 8 (inmiddels v8.1). Laptop is half jaartje oud.
In het begin was het geen probleem om via verschillende Android telefoons (allemaal Samsungs) foto's te verzenden naar deze laptop via bluetooth.
Het werkt nu al een tijdje niet meer.
Ik heb allerlei drivers (Intel etc.) opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet.
Allerlei probleemoplossingen doorgevoerd (via site Dell, site Intel, Windows updates). Helpt niet.

De telefoons worden netjes herkend in 'Printers en apparaten'. (Ook al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet)
Wat ik vreemd vind is dat het tabblad services leeg is.

Als ik in taakbalk met rechter muis button op bluetooth icoontje klik dan is de vraag 'een apparaat toestaan verbinding te maken' gedisabled.
Vind ik ook raar. Maar misschien is deze instelling goed.

Als ik dus foto's verstuur vanaf een gsm dan krijg bij alle bluetooth apparaten wel de laptop te zien. Met status Gekoppeld. Na selecteren laptop krijg ik even snel te zien 'Verzenden naar Del..' en dan dus de melding 'Verzenden Mislukt'.

We hebben meer laptops. 1 met Windows xp en 1 met Windows 7. Beide geen probleem met verzenden van foto's vanaf de GSM.

Hopelijk heeft iemand hier nog tips wat te doen.
Alvast ontzettend bedankt voor de te nemen moeite

Henriette
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan