• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

via Userform zoeken en bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

NuNca

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2009
Berichten
8
sorry de vraag heb ik weggehaald, had hem ook op andere forum gezet, wist niet dat dit niet toegestaan was.
 
Laatst bewerkt:
sorry de vraag heb ik weggehaald, had hem ook op andere forum gezet, wist niet dat dit niet toegestaan was.
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens hier. (registreren voor downloaden bijlage)
 
@ NuNca , wat zou jij der van zeggen als je bemerkt dat je extra veel tijd van de helpers inpakt door crossposting . Ik kan hier proberen om een oplossing te geven ( vinden ) en tegelijkertijd op " worksheet " dan zijn we met 2 bezig . Echt sorry maar bij crossposting onthou ik me
 
@ NuNca , wat zou jij der van zeggen als je bemerkt dat je extra veel tijd van de helpers inpakt door crossposting . Ik kan hier proberen om een oplossing te geven ( vinden ) en tegelijkertijd op " worksheet " dan zijn we met 2 bezig . Echt sorry maar bij crossposting onthou ik me

Ik zit met een probleem en dus probeer ik hiervoor een oplossing te vinden. En hoe meer informatie ik kan krijgen hierover des te beter ik geholpen ben. Daarom heb ik het op 2 fora's gepost in de hoop dat er iemand zou zijn die mij hiermee kon helpen. Wist niet dat dit niet mocht en dit een probleem is.

bij deze delete delete ik mijn vraag, wist niet dat dit niet toegestaan was. Sorry.

@snb: bedankt, ga daar eens kijken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan