Videokaart in laptop (Acer Aspire 7520)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uiteraard kan ik het niet nalaten om voor het einde van het jaar nog te reageren op jullie reacties.

Hoi !

Sterkte, maar ik zie er geen heil in !

Wij kunnen geen laptops repareren die ondeskundig uit elkaar zijn gehaald en/of op onjuiste wijze in elkaar gezet. Ook moederborden waaraan met een gewone soldeerbout is gesoldeerd zijn niet meer door ons te herstellen.

Dit geldt dus ook voor mij.

Greetz,

Harry.

Hoe kan je beoordelen dat ik de laptop ondeskundig uit elkaar zal halen? En hoe dom moet je zijn om met een soldeerbout, op een moederbord, te gaan lopen klooien als we het over het onderwerp "MXM module" hebben?

hallo

ik denk ook dat gezien de vraagstelling en manier daarop van de ts,dat we deze niet moeten gaan lekker maken met iets dat bijna"onmogelijk"is.......

Wat is er mis met de vraagstelling?? En waarom is het onmogelijk? Volgens mij is dit een beetje overdreven.

Ik heb via ebay een nieuw kaartje(MXM module 8600 GS, voorheen een 8400M) besteld en deze in de laptop geplaatst. De laptop is deskundig uit elkaar gehaald en de processoren zijn voorzien van nieuwe koelpasta, wat ook resulteerde in een lagere temperatuur. Soms hoeven dingen niet zo moeilijk te zijn en vooral niet zo moeilijk benoemd te worden. De laptop loopt weer als een zonnetje en is ook gelijk weer schoon, want als hij open gaat dan ook gelijk ff de stofzuiger er in plaatsen en de fan/+koeling reinigen..It's a simple!! Als je maar je koppie gebruikt, dan is vaak alles mogelijk.

Kosten: € 95,-

De beste wensen voor 2009

:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan