videokaart upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg eerlijk; ik heb niet de hele topic doorgelezen dus misschien is mijn vraag al beantwoord "maar"; kun je de PC niet wegbrengen naar een bedrijf dat dit voor je doet?

nou.. da kost veeeel geld en als ik het zelf doe leer ik er ook nog een hoop van dus..
 
nou.. da kost veeeel geld en als ik het zelf doe leer ik er ook nog een hoop van dus..

I see.
Maar je snapt m'n voorstel wel gezien de situatie neem ik aan. Ik snap je ouders ook wel weer namelijk, het is toch een "wildvreemde" (niet vervelend bedoeld hoor phantom ;)).
 
Misschien kan Phantom zich via MSN of Skype aan je ouders voorstellen.

Vind het een leuk initiatief om elkaar op deze manier te helpen.
 
I see.
Maar je snapt m'n voorstel wel gezien de situatie neem ik aan. Ik snap je ouders ook wel weer namelijk, het is toch een "wildvreemde" (niet vervelend bedoeld hoor phantom ;)).

I know, ik weet niet of mijn eigen ouders het ook zouden doen.

Mvg phantom

ps: ik ben nu op vakantie.. :)
 
ja dat vond ik dus ook. want ik ben bang dat als ik het alleen doe dat ik het helemaal verkloot en dat ik helemaal geen comp. meer heb... daarom was ik al blij dat hij me wou helpen maar het mocht niet.. maar phantom anders meld me ff aan op msn: doyke93@hotmail.com (als er andere zij die me willen helpen mogen me ook aanmelden hoor:p)

ps: moet ik nou wel of geen nieuwe voeding en/of processor? zoja weet je wat de kosten zijn en welk type enz. ik moet hebben...
 
Bestaat ook de mogelijkheid, dat wederzijdse ouders elkaar benaderen ??

@ phan... : Prettige vakantie !
 
Phantom je had het laatst over de NVidia 8800 GT voor €100,- die is dus beter dan de NVidia 8600 GT toch? zou die ook in je kast passen of niet?
en is die andere waar je het over had dan weer beter dan de NVidia 8800GT (van €120,-)???
 
Begrijp, dat de problemen zijn opgelost en dat de inmenging van derden niet langer wordt gewenst.
Hoop van harte dat jullie eruit komen.
 
Begrijp, dat de problemen zijn opgelost en dat de inmenging van derden niet langer wordt gewenst.
Hoop van harte dat jullie eruit komen.

wat bedoel je hiermee? want mijn probleem is nog niet opgelost
 
Laatst bewerkt:
daar gaat het (nog) even neit om.. Ik moet weten of ik voor de Nvidia 8600 GT een nieuwe voeding en/of processor nodig heb, zoja welke voeding en/of processor... Dan pas kan ik alles om gaan bouwen
 
"daar gaat het (nog) even neit om.."

Dacht het wel.

Misschien is het beter om jouw vraag opnieuw te stellen.
 
nee het gaat steeds om de videokaart alleen nu moet ik nog weten of ik er dan ook een nieuwe voeding en/o nieuwe processor bij moet kopen zo ja welke??!!!!!!!!!!!!!
 
als je niks anders te zeggen hebt dan ga, ik heb hulp nodig geen onzin
 
Laatst bewerkt:
ja dat vond ik dus ook. want ik ben bang dat als ik het alleen doe dat ik het helemaal verkloot en dat ik helemaal geen comp. meer heb... daarom was ik al blij dat hij me wou helpen maar het mocht niet.. maar phantom anders meld me ff aan op msn: doyke93@hotmail.com (als er andere zij die me willen helpen mogen me ook aanmelden hoor:p)

ps: moet ik nou wel of geen nieuwe voeding en/of processor? zoja weet je wat de kosten zijn en welk type enz. ik moet hebben...

ik heb je aangemeldt op msn, proberen helpt een hoop!!! zo heb ik het ook geleerd, nu vind iik het nog leuk ook!

welke processor en voeding had je trouwens? anders moet ik terug gaan zoeken in 4 pagina's .. :)
 
okee ik heb ff besloten he..

Ik wil een dual core 2 processor (kan die op mijn mobo?)
En ik weet nu nog niet welke videokaart ik wil.. Eenvriend van m eft de Nvidia 860 GT en speelt hiermee gewoon GOED assasins creed (wil ik ook nog gaan spelen). deze kaart is niet te duur dus..

maar ik heb nu:

AMD Athlon (tm) 64 x2 Dual Core processr 3800+ 2.00 GHZ
en veding zou ik echt nie weten srry..
 
8800 GT DDR3 kan je langer mee door, 8600 GT gaat sneller verouderen. En welke processor wil je dan? Want er zijn namelijk nog al een hoop dual core 2 processors..

Hoeveel watt je voeding geeft is ook wel belangrijk, of je die moet vervangen of niet..

Moet je niet gewoon aan een nieuw systeem gaan denken? want als je al processor en videokaart wilt vervangen.. anders geef je een budget? dan kan ik een systeem voor je samenstellen via alternate.nl

Mvg phantom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan