voorgaande word-document terughalen na overschrijving.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan42

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Berichten
351
Ik heb een word-document in word2010 gemaakt van 60 pagina's. Daarna heb ik een nieuw document gemaakt van 16 pagina's en heb daar per ongeluk dezelfde naam aan gegeven als het document van 60 pagina's. Nu ben ik het document van 60 pagina's kwijt. Dat was vreselijk veel werk die 60 pagina's!
Is er nog een mogelijkheid om een deel of alles van die 60 pagina's terug te halen?
 
Je kan een overschrijving niet ongedaan maken, dus nee helaas.
Dat word weer opnieuw beginnen.
Zorg er daarom dus voor dat je altijd je documenten op twee verschillende plaatsen bewaard zodat dingen als dit niet voor komen!
 
Tenzij je 'vorige versies' aan hebt staan - die worden gemaakt met backups en restore points, en zit volgens mij alleen in de Pro versies. Normaal kun je rechtsklikken op het bestand, naar eigenschappen gaan en dan 'vorige versies' kiezen. Omdat Word bestanden meestal hernoemd en opnieuw aanmaakt zal dit vaak toch niet werken. Wat je dan wel kunt proberen is rechtsklikken op een lege plek in de map waar het document staat, daar dan eigenschappen kiezen en wederom naar tabblad 'vorige versies' gaan. Als je backup/systeemherstel hebt, dan heb je kans dat je naar een vorig punt toe kan.
 
Bedankt voor de reacties. Ik weet nu dat ik mijn verlies moet nemen en dat herstel dus niet mogelijk is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan