• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voorwaardelijke opmaak bij percentages

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvdw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
Berichten
4
Hallo,

Ik heb echt al geprobeerd om het via "zoeken" te vinden, maar ik heb het antwoord nog niet kunnen vinden.

Ik wil graag voorwaardelijk opmaak toepassen in een rij, waarbij ik bijvoorbeeld cellen rood wil kleuren die gelijk aan of meer dan 5 of gelijk aan of kleiner dan -5 zijn.
Normaal gesproken doet dit het wel, alleen nu heb ik cellen die percentages bevatten, en die cellen staan ook op percentages ingesteld. Nu doet voorwaardelijke opmaak het niet, er gebeurd gewoon niets.

Wat doe ik verkeerd? Ik gebruik excel 2003, maar heb ook 2007, zit hier verschil in mbt voorwaardelijke opmaak?

Hoop dat jullie me snel kunnen helpen.:thumb:
 
Hallo,

Ik heb echt al geprobeerd om het via "zoeken" te vinden, maar ik heb het antwoord nog niet kunnen vinden.

Ik wil graag voorwaardelijk opmaak toepassen in een rij, waarbij ik bijvoorbeeld cellen rood wil kleuren die gelijk aan of meer dan 5 of gelijk aan of kleiner dan -5 zijn.
Normaal gesproken doet dit het wel, alleen nu heb ik cellen die percentages bevatten, en die cellen staan ook op percentages ingesteld. Nu doet voorwaardelijke opmaak het niet, er gebeurd gewoon niets.

Wat doe ik verkeerd? Ik gebruik excel 2003, maar heb ook 2007, zit hier verschil in mbt voorwaardelijke opmaak?

Hoop dat jullie me snel kunnen helpen.:thumb:

Kan je een voorbeeld bestand in Excel 2003 zonder gevoelige informatie sturen?

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Ik heb het gevonden!

Ik had bij voorwaardelijk opmaak alleen 5 en -5 ingevuld. Dit moest 5% en -5% zijn.
Dom!


Maar in ieder geval bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan