voorwaardelijke opmaak in access 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

bverhoof

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2003
Berichten
41
beste
ik heb een rapport in access 2007 waarbij ik de lege cellen via voorwaardelijke opmaak ingekleurd wil hebben
wie kan mij helpen?
met vr gr Bernard
 
De vraag 2 keer stellen helpt denk ik niet echt, een voorbeeldje daarentegen wel :). Je hebt de optie <Voorwaardelijke Opmaak> al gevonden (we spreken uiteraard niet over çellen', we zitten hier niet in de gevangenis) maar over 'velden' of, in het geval van een rapport, over tekstvakken. Dus wat is precies je vraag daar over?
 
In het rpt een aantal tekstvelden sommige van deze velden zijn leeg
Nu zou ik graag deze lege velden voor zien van een opvul kleur
Heb bv een veld genaamd kc
Heb via expressie geprobeerd
=[kc]="" en isnull en ()
Maar geen resultaat
 
Je zou ondertussen moeten weten dat een antwoord quooten nergens voor nodig is. Zeker niet als je er niks mee doet, en het oorspronkelijke bericht er dus gewoon boven staat! Ik zou bericht #3 (dat dus geen bericht is) gewoon verwijderen als ik jou was. En voorlopig even van die Quote knop afblijven :). Bovendien kun je een berichtje gelijk typen in het tekstvak <Snel reageren>, dus waarom zou je daar op klikken?
Ik gebruik zelf deze expressie
Code:
[kc] Is Null
 
Bij deze dan ook de andere vraag maar even weggehaald en dit topic opgeschoont :)
Zoals al aangegeven helpt het 2x stellen van vragen niet :) Geduld daarentegen werkt voor erg goed.

Natuurlijk geld het advies van mijn collega ook nog:

@octafish

Beter de moderator te attenderen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan