• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak meekopiëren naar Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

BjorntobeWild

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2011
Berichten
120
Goedendag,

Ik heb een excelblad met in een aantal cellen een voorwaardelijke opmaak. Als de celwaarde voldoet, wordt er een pictogram weergegeven in de desbetreffende cel.
Nu wil ik deze tabel kopiëren naar Word. Op zich is dit geen probleem, maar nu wordt de voorwaardelijke opmaak niet meegekopiëerd. De waarde die in de cel staat wordt weergegeven.

Wil ik nu iets wat absoluut niet mogelijk is of is het mogelijk, maar weet ik niet hoe?

Groet,

Bjorn
 
Bjorn,

Word kent geen voorwaardelijke opmaak als Excel. Een oplossing kan zijn om in Word een excel-tabel te plakken en daar de voorwaardelijke opmaak op toe te passen: je werkt dan binnen Word in Excel.
 
Hoi Rob,

Ik ben bekend met die mogelijkheid, het biedt alleen niet de oplossing voor mijn probleem. Heb het nu (tijdelijk) opgelost met een dynamische afbeelding in Excel.
Deze is makkelijk te kopiëren naar een Word bestand.

Groet,

Bjorn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan