• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak met verticaal zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

xredstar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 sep 2017
Berichten
1
Ik ben opzoek naar een mogelijkheid om gebruik te maken van een voorwaardelijke opmaak met verticaal zoeken. Misschien kan het ook op een andere wijze. Korte toelichting op de casus ik heb meerder tabbladen met resultaten in tabellen op andere wijzen berekend. Doordat ik gebruik maak op tabblad een van sorteren van groot naar klein is de sortering op tabblad twee niet gelijk. Ik kan dus niet simpel tabblad 1 A1 = tabblad 2 A1 gebruiken. Ik ben opzoek naar een mogelijkheid om de verschillen tussen tabblad 1 en 2 weer te geven. Ik heb een versimpelde versie van het bestand toegevoegd. Wanneer je het opent kan je zien dat de rangschikking in beide tabbladen niet gelijk is, ik zou graag alle verschillen van bijvoorbeeld club R in tabblad 1 en 2 rood willen kleuren. Iemand die weet of dit mogelijk is en hoe?

Bekijk bijlage test1.xls
 
Loopt hij zo goed?
 

Bijlagen

  • Voorw_Opmaak(cobbe).xls
    28,5 KB · Weergaven: 601
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan