• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voorwaardelijke opmaak op basis van opmerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

cor.de.kruijf

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2001
Berichten
233
hallo knappe koppen, is het mogelijk om voorwaardelijke opmaak te gebruiken op basis van de inhoud van een opmerking?
Alvast heel hartelijk bedankt voor het denkwerk. :D
 
cor.de.kruijf, Tot en met versie 2003 is dit niet mogelijk. Voor versie 2007 kan ik je 't niet vetellen, maar gok dat dat ook niet kan. Een voorwaardelijke opmaak reageert nou eenmaal op de inhoud van de cel en niet op die van een opmerking (ik neem trouwens aan dat je daarmee het Comment bedoelt die je apart via het menu aan een cel kan koppelen?).

Groet, Leo
 
duidelijk

cor.de.kruijf, Tot en met versie 2003 is dit niet mogelijk. Voor versie 2007 kan ik je 't niet vetellen, maar gok dat dat ook niet kan. Een voorwaardelijke opmaak reageert nou eenmaal op de inhoud van de cel en niet op die van een opmerking (ik neem trouwens aan dat je daarmee het Comment bedoelt die je apart via het menu aan een cel kan koppelen?).

Groet, Leo

duidelijk antwoord, kan dus helaas niet.
bedankt voor je reactie Leo :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan