• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jos1234

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2006
Berichten
137
Voor het bestand in bijlage ben ik op zoek naar de juiste formule om de voorwaardelijke opmaak automatisch te laten verlopen. Het gaat om een aanwezigheidsregister, waarbij er mogelijke aanwezigheden zijn van zondagavond (A) tot vrijdagochtend (O). De bedoeling is dat als er in B1 een nieuwe datum (nieuwe maand) wordt ingegeven, het werkblad wordt bijgewerkt. In april zouden er andere dagen rood gemarkeerd moeten worden. Ik heb ze nu manueel ingekleurd. De bedoeling is om dat te automatiseren via de voorwaardelijke opmaak.
Enig idee?
 

Bijlagen

  • test_ws.xlsx
    10,7 KB · Weergaven: 30
Gaat niet lukken met die samengevoegde cellen, misschien zoals martijnbos aangeeft...
Maar hier een andere oplossing...
 

Bijlagen

  • test_ws(1).xlsx
    12,8 KB · Weergaven: 37
Dank je wel

Is het niet mogelijk met de samengevoegde cellen? Daar zit namelijk idd het probleem.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bang van niet..... Mijn advies is ook om zo min mogelijk te werken met samengevoegde cellen en dit is the reason why!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan