vraag over SUMo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
261
Beste helpers,
Ik heb sinds enige dagen het programma SUMo op mijn pc gezet.Als ik in dat programma klik op Overig - Wizard- Automatische software detecteren dan zie ik dat hij aan het scannen is en dan verschijnt als laatste het venster Bezig met laden en daarin klik ik dan op Sluiten.Dan zie ik in het venster SUMo veel programma's die ik (denk ik) moet updaten,maar ik weet dat niet zeker of dat zo is.Heb ik hier in gelijk en zo ja hoe moet ik die dan updaten? Als er iemand is die mij kan uitleggen hoe SUMo werkt zou het erg fijn zijn.Groet Tunica/Sjaak
 
Sumo kijkt gewoon of er nieuwere versies beschikbaar zijn van de door jouw geinstalleerde software.
Dat betekent echter niet dat je die ook MOET installeren!!

Zolang de betreffende software foutloos werkt en doet wat jij wilt, gewoon zo laten!
 
Dus je hebt een programma geïnstalleerd zonder dat je weet wat het doet?

SUMo staat voor "Software Update Monitor", dus blijkbaar kun je al die programma's updaten want dat is wat het programma controleert. :rolleyes:

Kijk ik op hun site dan zie ik bij een screenshot de knop "Get Update" staan.
Die lijkt mij de updates binnen te halen (waarschijnlijk moet je eerste een of meerdere programma's selecteren)
 
HAllo Tha Devil,
Nee hoor ik wist wat voor preogramma het was dus ik installeer het niet zo maar.Hetbleek mij een erg makkelijk programma maar ik weet nog niet precies hoe het nu werkt en ik vraag me af of ik er mee kan werken want ik heb het idee dat het niet allemaal in het nederlands is vooral als je updates moet ophalen.Misschien weet u dat wel.

U schrijft kijk op de site daar moet ik een knop zien staan met de naam Get Update.Ik weet niet meer wat de naam van de site is kunt u mij er aan helpen misschien?GRoet Tunica/Sjaak
 
Laatst bewerkt door een moderator:
U schrijft kijk op de site daar moet ik een knop zien staan met de naam Get Update.Ik weet niet meer wat de naam van de site is kunt u mij er aan helpen misschien?
Dat is niet wat ik schreef. Ik zei "Kijk ik op hun site dan zie ik bij een screenshot de knop "Get Update" staan"

Dit[ is de site van de software. Daar staat een screenshot, daarop zie ik dat het programma een knop "Get Update" heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan