Vraagjes over temp. en spanning. In orde?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
P II
Is dit goed? Klopt het dat er 1.51 v. spanning bij een 5v. ding staat?
attachment.php

En fan 3 draait wel erg hard, of vergis ik mij nou :8-0:.
 

Bijlagen

  • inorde.jpg
    inorde.jpg
    40,7 KB · Weergaven: 108
Laatst bewerkt:
Wanneer de fan werkelijk met deze snelheid draaide dan zou je computer reeds lang geleden opgestegen zijn voor een rondvluchtje.
 
Denk het ook ja :p. :D. Haha.

En weet je wat van de rest?

Ik weet wel dat mijn P IV idle 40* C. is, die P II is zo'n 56* C. idle. En schiet razendsnel omhoog. Deze temp. is gemeten na taskmanager + paint + verkenner starten.
 
Processor is enigzins warm, maar het gebruik ligt op 63%, dus als dit al een tijdje zo is of nog hoger dan gaat de temperatuur ook nog wel.
Wanneer bij de temperatuur in plaats van een vlammetje een brandblussertje verschijnt, dan is het tijd om in te grijpen.
 
Geplaatst door sigma
Processor is enigzins warm, maar het gebruik ligt op 63%, dus als dit al een tijdje zo is of nog hoger dan gaat de temperatuur ook nog wel.
Wanneer bij de temperatuur in plaats van een vlammetje een brandblussertje verschijnt, dan is het tijd om in te grijpen.

Nee, was de hele tijd 0-10%. Schoot even omhoog bij het starten van Paint/verkenner.

Brandblussertje?? Waneer zie je dat dan, nog nooit gezien bij Speedfan. (zelfs niet toen mn processor 86*C. werd).
 
Fan02 lijkt stil te staan. Is dit dan een valse meting van Speedfan of zou er echt een snoertje los kunnen hangen?
 
Aha, aangezien er wel 3 speeds zijn die ik kan regelen.
Natuurlijk is fan03 ook een valse meting (mag ik hopen :eek::D) dus vandaar :).
Die programmatjes zijn nooit zo betrouwbaar heb ik begrepen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan