Vreemd probleempje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowfire

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
Berichten
22
Ik weet niet zeker of ik dit in de juiste sectie post, want het is nogal een specifiek probleem.
Ik heb hiervoor al via google naar een oplossing gezocht, maar om eerlijk te zijn heb ik niets kunnen vinden en heb ik ook geen idee waar ik op moet zoeken.

Het is namelijk zo dat ik sinds kort al de tekens die in een setje van 2 komen, meteen in 2 keer krijg. Bijvoorbeeld bij het dakje: ^^.
Eerst was het altijd zo dat je 1 keer moest drukken en dat je dan nog niets te zien kreeg, en dan nog een keer moest drukken om er 2 te zien (of spatie om er 1 te krijgen).

Opzich is het natuurlijk geen ramp, maar het is wel vervelend om telkens als je bijvoorbeeld 1 aanhalingsteken wilt typen, weer op backspace te moeten drukken.
Als ik nu namelijk 1 keer op het aanhalingsteken druk, krijg ik dit: '' ipv '.

Daarbij komt dat ik nu geen e met een accent naar rechts meer kan typen. Eerst drukte ik daarvoor eerst op het aanhalingsteken om vervolgens op de E te drukken. Als ik dat nu doe dan krijg ik dit: ''e.

Ik hoop dat ik geholpen kan worden, en alvast bedankt! :thumb:
 
Vertel eens wat er rechtsonder op de Windowstaakbalk voor taal staat vermeld en vertel ook eens als je daarnaast op het icoontje van het toetsenbord 'hangt' welke toetsenbordindeling actief is?
 
oke, alleen ook geen suggestie waarin t em wel zou kunnen zitten?
 
Hmm nee, maar heb al jaren dit toesenbord zonder dat ik dit probleem had.
 
oja, helemaal vergeten.

Het is inmiddels opgelost.
Blijkbaar een kwestie van de computer opnieuw opstarten, haha.

In ieder geval bedankt :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan