Vreemde lijnen in Word?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeremyKok

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2010
Berichten
265
Hey,

Ik heb een probleem in Office Word en dat had ik ook al in Microsoft Word; In mijn document komen vreemde lijnen (zie screen).
Als ik erop klik en ingedrukt hou kan ik hem verplaatsen maar niet wegkrijgen. Als ik loslaat is hij niet meer geselecteerd. Ik heb al delete, backspace, rechtermuisknop enz. geprobeerd maar er gebeurt niks. Heeft iemand een idee hoe die vreemde lijnen weg kunnen? Btw, die stippellijn op de tweede afbeelding zie je als je de lijn waar het om gaat aanklikt.

Alvast bedankt,
Jeremy
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    96 KB · Weergaven: 160
  • Naamloos2.jpg
    Naamloos2.jpg
    85,6 KB · Weergaven: 289
Laatst bewerkt:
Stond een foutje in mijn eerdere bericht, moet zijn : paginaindeling, eindemarkeringen
 
Laatst bewerkt:
Snap ik, ik bedoel ook meer dat je er één instelt en dan kun je zien of het lijntje daardoor komt. Zo ja, schakel dan dit teken eens in (zie plaatje) Dán wordt van alles en nog wat zichtbaar (ingestelde opmaak)
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    39,1 KB · Weergaven: 140
Snap ik, ik bedoel ook meer dat je er één instelt en dan kun je zien of het lijntje daardoor komt. Zo ja, schakel dan dit teken eens in (zie plaatje) Dán wordt van alles en nog wat zichtbaar (ingestelde opmaak)

Nee, er komt alleen een spatie:confused:
 
Klopt ook! Maar nú kun je zien wat voor opmaak je hebt toegepast ter hoogte van het lijntje, áls tenminste de opmaak de oorzaak is.

Dat teken is het zogenaamde 'alineascheidingsteken'.
 
Klopt ook! Maar nú kun je zien wat voor opmaak je hebt toegepast ter hoogte van het lijntje, áls tenminste de opmaak de oorzaak is.

Dat teken is het zogenaamde 'alineascheidingsteken'.


Wat moet ik nu doen dan :p?

Ja sorry k weet nie zo veel vn Word :p
 
Kijken naar wélke opmaak ter hoogte van het lijintje zichtbaar is middels dat teken. Vervolgens zet je de cursosr erop en drukt op Del of Backspace (net waar je de cursor hebt gezet). Dan is dat rare lijntje weg (ervan uitgaande dát opmaak de oorzaak is).
 
Kijken naar wélke opmaak ter hoogte van het lijintje zichtbaar is middels dat teken. Vervolgens zet je de cursosr erop en drukt op Del of Backspace (net waar je de cursor hebt gezet). Dan is dat rare lijntje weg (ervan uitgaande dát opmaak de oorzaak is).

't Werkt niet:confused::confused:
 
Als je wilt dan zoek ik even naar de oorzaak. Zo kunnen we namelijk nog wel een uurtje doorgaan.
Mail het bestand naar gast0225-helpmij@live.nl
Ik ga nu eerst even eten, maar als je het bestand nu mailt, dan heb je voor 20.30 uur antwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan