• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vulgreep

Status
Niet open voor verdere reacties.

InesB

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 aug 2018
Berichten
4
Hallo

Bestaat er een mogelijkheid om formules door te voeren met de vulgreep, zonder de layout mee te kopiëren.
Dus enkel en alleen de formules doorvoeren?

Bedankt
Groetjes
 
Ja, dan moet je de vulgreep bedienen met de rechtermuistknop i.p.v. de linker. Daarna krijg je een menu waar je kunt kiezen "Doorvoeren zonder opmaak".
 
Volgens Microsoft Help:
Gegevens doorvoeren in aangrenzende cellen door de vulgreep te slepen

Selecteer de cellen met de gegevens die u in aangrenzende cellen wilt doorvoeren.

Sleep de vulgreep over de cellen waarin u de gegevens wilt doorvoeren.

Als u wilt wijzigen hoe u de selectie doorvoert, klikt u eerst op Opties voor Automatisch doorvoeren knopafbeelding en vervolgens op de gewenste optie.

U kunt bijvoorbeeld opgeven dat alleen de celopmaak moet worden doorgevoerd door op Alleen opmaak doorvoeren te klikken. U kunt ook opgeven dat alleen de inhoud van een cel moet worden doorgevoerd door op Doorvoeren zonder opmaak te klikken.

Opmerking: Als u de vulgreep omhoog of naar links sleept en in de geselecteerde cellen stopt zonder de eerste kolom of bovenste rij in de selectie te passeren, worden de gegevens in de selectie verwijderd. U moet de vulgreep tot buiten het geselecteerde gebied slepen voordat u de muisknop loslaat.
 
Ik krijg enkel "Quick Analysis" te zien als ik de vulgreep wil doortrekken ...
 
Eerst doortrekken en dan rechts klikken.
 
als je mijn instructie volgt zou je dit moeten zien:
ScreenShot2352.jpg

En bij de instructie van Edmoor dit:

ScreenShot2353.jpg

En dan klik je op het icoontje rechtsonder je reeks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan