waar opgeslagen in pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Japser

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2004
Berichten
129
Hallo,

Ik wil windows formateren, maar mijn berichten in outlook bewaren. Nu weet ik dat de berichten worden opgeslagen in C:\Documents and Settings\naam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
Dit mapje zet ik dan ff op het netwerk, en haal ik na het formateren weer terug.
Maar het adressenboek, en de verzonden en verwijderde items worden daar niet opgeslagen, waar wel? Want deze krijg ik niet meer terug..

Graag ff hulp

mvg,
 
Laatst bewerkt:
Je adressenboek is het wab.exe bestandje en die staat normaal gesproken gewoon in je program files\outlook map.
Waar je verzonden items staan weet ik helaas niet..
 
Je kunt ook even zoeken op *.wab, dan vind je hem waarschijnlijk wel.

Het is nl. geen wab.exe, maar naam.wab.
 
Ik heb inderdaad een WAB bestand gevonden met adressen, maar deze is van Outlook Express. Ik heb die van Microsoft Outlook nodig..
 
Dan ben je waarschijnlijk al ingelogd onder je naam.

Dat is nl. het commando van outlook om je adresbook op te halen.
Hier zitten echter niet je adressen in. Deze zitten in het bestand 'je naam'.wab.
 
ga naar je adresboek of contactpersonen en klik op exporteren. Selecteer een bepaald bestand en dan kun je daar je adressen naar toe sturen.

Bij mij werkt dit perfect. Voor alle zekerheid, zou ik wel even alle adressen afdrukken, zodat je ze bij de hand hebt wanneer er iets mis zou gaan.
 
@Lucky Fred :

Ik heb verschillende pab bestanden gevonden, maar ik weet niet welke het is. Kijk in de bijlage.

@blacksheep:

Moet dit voor elk appart? Ik kan de knop exporteren ook niet vinden..
 

Bijlagen

  • outlook.jpg
    outlook.jpg
    29,2 KB · Weergaven: 29
Volgens mij heb je gezocht *pab*.* en niet *.pab.
Heb gekeken bij microsoft en zag dat het ook anders kan.


Misschien dat je hier wat aan hebt.
 
Oke dan, ik heb nu een adresboek.pst aangemaakt. hopelijk werkt dit.

en verzonden items, kan ik dat ook ergens opslaan?
 
Hier staat informatie over het maken van reserve kopieën in Outlook.

Ik weet niet zeker of het ook werkt voor de verzonden berichten, maar dat kun je altijd uitproberen.
 
Ja inderdaad, nu kan ik hem wel exporteren maar hoe open ik dadelijk deze verzonden items dan?
 
Staat op dezelfde pagina onderaan.

Klik op Reservekopie in het menu Bestand.
Klik op Reservekopie openen.
Selecteer het bestand met persoonlijke mappen dat u wilt openen, en klik op Openen.
 
Nou weet ik het niet hoor maar als ik mijn .PST backup en later weer inlaad heb ik alles, inclusief mails, adressen, instellingen, accounts, agenda en taken weer terug..
 
Ik ben benieuwd.. Nu wordt xp geformateerd.. dus ga ik daarna kijken of outlook weer werkt :)
 
Hmm ik snap het nog niet helemaal.
Ik heb dus xp geformateerd, en al mijn emailtjes terug, behalve het adressenboek.
Nu heb ik dat volgens de volgende stappengedaan, en de adressen staan bij de optie 'contactpersonen'
maar ik wil ze graag in het adressenboek, want die is nu nog leeg, hoe doe ik dat?

http://office.microsoft.com/nl-nl/assistance/HA010900211043.aspx#13
Ik bleef ongeveer bij stap 5 ^^
 
Volgens mij kun je gewoon naar je adressenboek gaan, daarna de optie importeren nemen en dan kun je aangeven waaruit er geïmporteerd moet worden. De adressen staan dan gewoon weer in je adressenboek. Lukt dit niet, dan moet je volgens de intructies een persoonlijk adressenboek aanmaken, en dan vanuit je contactpersonen importeren.
 
Vanuit het adresboek zie ik nergens een optie importeren. Ik heb wel met bestand>importeren de adresboek.pst geopend, die nu in 'contactpersonen' staat. Maar deze moeten in adresboek, die nu nog leeg is...
 
Het Outlook-aanvullende prog. Outlook backup (reservekopieën maken) werkt perfekt.
Bij afsluiten worden dan automatisch alle van belang zijnde zaken opgeslagen in een map en schijf naar keuze.
Zo heb ik bij herinstallatie van XP alles direkt weer bij de hand. (Importeren/exporteren)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan