• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

waarden volgens nummer in kolom zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

claris

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Berichten
16
Hallo, graag het volgend probleempje (voor mij althans:rolleyes:). Ik wil de gegevens die ik onder een tabel ingeef automatisch in een lijstje netjes in bovenliggende tabel geplaatst worden maar wel in de juiste rij. Voorbeeld bestandje in bijlage, ik wil de gegevens die in C27 t/m C35 ingegeven zijn, dat die in de rij komen te staan van de "nummer". Als ik bv. in C27, "11" ingeef zouden de gegevens die dan in C29 tot C35 gezet worden in rij14 (11 in mijn tabel) moeten komen te staan. De rest van de gegevens in de tabel moeten wel zeker blijven staan.
De plaats waar de gegevens ingevuld worden mag ook op een andere plaats staan of in een ander werkblad eventueel.
Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is en hopend op een antwoord groet ik jullie van harte.
 

Bijlagen

  • databestand koffertjes.xls
    15,5 KB · Weergaven: 27
claris,

Is dit de bedoeling?
 

Bijlagen

  • databestand koffertjes(Hv).xls
    36,5 KB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan