Wat moet ik kopen om mijn PC beter te maken voor games?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quinten132123

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2008
Berichten
210
hallo,

ik heb sinds kort COD WAW, en hij loopt voor geen meter, nog niet eens op de laagste graphics en settings, dus mijn vraag is wat moet ik kopen om spellen beter te laten lopen, en het liefst ook nog op hoge settings? ik heb geen verstand van al die onderdelen, dus ik weet nog niet eens welk onderdeel. mijn settings heb ik als bijlage toegevoegd(meer info over de pc staat op internet bij modelnr.), ik heb niet echt een budget, maar het is in ieder geval niet honderden euro's.

Quintenn
 

Bijlagen

  • systeemeigenschappen.jpg
    systeemeigenschappen.jpg
    33,8 KB · Weergaven: 98
en als ik die videokaart bestel, kan ik dan ook een tijdje vooruit? dat die zeg maar ook gta IV (ong. 13Gb)makkelijk aan kan enzo?ik heb namelijk een groot beeldscherm namelijk 1680 bij 1050,dus voor een b'tje kwaliteit moet ik hoge settings hebben.En is het moeilijk in je PC te zetten of is een bedrijf beter? en nog iets. ik had gezien dat mijn processor maar 2.3ghz is en dat je voor WAW zeker 3,0ghz nodig hebt, is dat dan niet ook belangrijk, of kan ik als ik die videokaart heb al goed spelen zonder lags enz.?
alvast bedankt voor het beantwoorden
Quinten

nog een ding, als ik al die videokaart koop zit ik al aardig aan me budget, en ik wil echt dat ik weer 'n tijdje vooruit kan met me pc(kwa games)
 
Laatst bewerkt:
Nee. Ik ben bang dat je er niet ver mee komt.
Maar COD gaat er veel beter op draaien. Dat wel.
Maar voor GTA4 is processor en (nieuwe) videokaart veel te zwak om hem op die resolutie op high te spelen.

Wil je dat, dan ben je echt flink wat geld kwijt. En als je nu al aan je max zit, dan gaat dat toch niet lukken. Helaas...

(wat het maximum voor jouw processor is weet ik niet: een 9600GT of HD4670 is puur een inschatting van mijn kant)

Dit is trouwens een HD4670: