Wat moet ik kopen om mijn PC beter te maken voor games?

Status
Niet open voor verdere reacties.
kon het niet echt vinden wat je bedoelde dus hier volgt nog een foto
 

Bijlagen

  • Foto847.jpg
    Foto847.jpg
    91,6 KB · Weergaven: 11
lol, dacht al dat die niks voorstelde:D
maar als ik die voeding van 55,= koop en die HD nog iets - videokaart, kan je dan ong. een schatting maken hoelang ik ermee doe?
en dit is toch het enigste wat nodig is om COD WAW en GTA IV te laten lopen(zonder lag)?
geen processor ofzo.
laatste vraag, is het zeker dat alles past op elkaar, niet dat het bijv. niet op het moederbord of zoiets past(ik zeg maar wat)?
Ik bedoel dat als ik het dalijk bestelt hebt dat alls gewoon past en goed functioneert(en ook de games)?
alvast weer erg bedankt voor je hulp en geduld
quinten
 
lol, dacht al dat die niks voorstelde:D
maar als ik die voeding van 55,= koop en die HD nog iets - videokaart, kan je dan ong. een schatting maken hoelang ik ermee doe?
en dit is toch het enigste wat nodig is om COD WAW en GTA IV te laten lopen(zonder lag)?
geen processor ofzo.
laatste vraag, is het zeker dat alles past op elkaar, niet dat het bijv. niet op het moederbord of zoiets past(ik zeg maar wat)?
Ik bedoel dat als ik het dalijk bestelt hebt dat alls gewoon past en goed functioneert(en ook de games)?
alvast weer erg bedankt voor je hulp en geduld
quinten
Als jij de pc hebt die ik in mijn 1e reactie heb vermeld: dan moet je de videokaart kunnen plaatsen.
Ook qua fysieke maat moet ie volgens mij gewoon kunnen passen.

Voeding zal ook geen probleem opleveren
 
ok dan
nog even voor de zekerheid
de voeding: Antec powersupply basic power 500W
videokaart: sapphire videokaart PCI-e radeon HD4830 512mb 2x DVI HDCP
klopt dat?

quinten
 
:confused:Ik ben niet zo heel goed met het begrijpen van al die getallen(en vooral niet in het engels)
dus wat bedoel je precies?

quinten
 
:confused:Ik ben niet zo heel goed met het begrijpen van al die getallen(en vooral niet in het engels)
dus wat bedoel je precies?

quinten

Ik wilde je alleen even laten wachten, omdat in dat draadje gemeld wordt dat GTA4 met een 4400x2 processor niet goed te draaien valt.

Maar ik heb even verder gezocht:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1325426/3
Er zijn daar genoeg mensen die zonder problemen met een systeem draaien wat lijkt op jouw systeem na de upgrade.

Dus kopen maar! (die onderdelen zijn goed)
 
ok
ik zal je het resultaal laten weten
erg bedankt voor al je hulp en snelle reacties!
quinten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan