webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

wvm

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2006
Berichten
302
hallo,

Even een verbruik-vraagje.

Hoeveel mb´s wordt er verbruikt, als je webcam 1 uur gebruikt ?

Vraag dit omdat ik met een stick op laptop werk.

Alvast bedankt.

mvgr wvm
 
Hoi,

Neem aan dat je opnemen met webcam bedoeld zal je even merk en type op moeten geven en met welk programma je het opneemt.
 
Dat hangt er helemaal vanaf wat je instellingen van je webcam zijn. Full HD kost natuurlijk meer dan een bewegende postzegel. Als je zo'n stick gebruikt dan zit er ook altijd software bij. In de regel kan die software je ook precies vertellen hoeveel data je gebruikt. Voor de Vodafone software weet ik dit in ieder geval zeker.
 
Bedankt voor reageren.

Tis de webcam die standaard aanwezig is in de laptop. Een Asus in dit geval.

En...., dat fullscreen meer vraagt dan kleine afbeelding, vind ik ook al een goeie tip.

Verder kan ik geen informatie geven over de webcam. Heb papieren niet hier bij de hand
 
en nog iets zit er bij die dongle niet gewoon een programma waar je je verbruik mee kan kijken

ik dacht dat ik het had gezien , was trouwens wel bij kpn
 
Ook bedankt voor reaktie en aanbieden van programmaatje. Lijkt me handig. Alleen zal downloaden nu niet zo lekker gaan, opdat ik op nieuwe maand zit te wachten.

Ik heb van vodafone 2 GB per maand. Dus dat valt wel mee, alleen heb ik deze maand veel gebruikt Kreeg smsje , dat ik over 2 GB zat en dan wel geen extra kosten,alleen langzamer.

Hiervoor had ik 400mb per maand, en kon ik grafiekje volgen. Dat is nu niet. Nu wel sms, dat was bij 400 mb weer niet.

Ga dus, dat programmaatje echt wel downloaden.

mvgr wvm
 
Heb programmaatje gedownload en geinstalleerd.

Heel handig programmaatje ..nogmaals bedankt...

Alleen jammer dat het een trial-versie is.

mvgr wvm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan