website blijft hangen op "Loading"

Status
Niet open voor verdere reacties.

JWO

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2018
Berichten
6
Dit is de eerste keer dat ik het forum gebruik. Ik hoop dat mijn vraag onder de juiste rubriek staat.

Als ik "mijn.fluvius.be" wil openen krijg ik een wit scherm met het berericht "loading" en verder gebeurt er niets.
Ik kan wel op andere websites. Voorlopig is enkel "mijn.fluvius.be" een probleem.

Ik heb met Fluvius gebeld en daar is volgens hen geen probleem.
Ik heb het cashgeheugen van Google-chroom gewist. Probleem blijft bestaan.
Firewall gecheckt er zijn geen geblokkeerde sites.

Heeft iemand een idee waarom enkel mijn fluvius problemen geeft?

Alvast bedankt
Groetjes JWO
 
Laatst bewerkt:
Als ik met Google zoek dan krijg ik
Code:
https://login.fluvius.be/klanten.onmicrosoft.com/b2c_1a_customer_signup_signin/oauth2/v2.0/authorize?client_id=91bb9a0a-f45d-491a-ae0b-43324fbc343a&scope=openid%20profile%20offline_access&redirect_uri=https%3A%2F%2Fmijn.fluvius.be%2Fredirect&client-request-id=9f0d97f6-1add-4ec6-8200-e590c95f02a3&response_mode=fragment&response_type=code&x-client-SKU=msal.js.browser&x-client-VER=2.23.0&client_info=1&code_challenge=YUd2AmRG3FHqYhCqWAO1hjmyNuN_P2ET4KUEyDrtEa0&code_challenge_method=S256&nonce=7d8248b0-e1b2-4388-8e42-3db2706ba041&state=eyJpZCI6IjNjMTZiMWI4LTliMzEtNGIwNC1iZGViLTRjZTc1NzI0OTMwYyIsIm1ldGEiOnsiaW50ZXJhY3Rpb25UeXBlIjoicmVkaXJlY3QifX0%3D

Die werkt in Firefox normaal.

mijn.fluvius.be wat bedoel je daarmee? Heeft die een eigen adres?
 
Laatst bewerkt:
Op "mijn.fluvius.be" kan ik mijn verbruik van gas en elektriciteit vaststellen.
Firefox heb ik niet. Bij mij werkt het noch op edge noch op google-chrome.
Ook op mijn GSM en Tablet kan ik niet op "mijn.fluvius.be". Misschien is dat omdat ze gesychronizeerd zijn.
 
Het adres in de code werkt. mijn.fluvius.be is geen adres! Het volledige adres staat in de adresbalk bij het slotje en begint met https://????????

Kijk ook onder Eigenschappen (RMK) van een snelkoppeling voor het adres en kijk wat daar staat. Plaats dat adres hier of is dat privé? Moet je eerst inloggen? Dan kan ik niets vaststellen.

In Edge werkt die bij ook wel. Er opent een pagina waar je kunt aanmelden.
Schoon eens op met CCleaner en eerst even nalopen wat aangevinkt staat.
 
Laatst bewerkt:
Gebruik je een vaste verbinding of mobiel internet of wifi?
Ik heb soms bij bepaalde sites dat uploaden via een mobiel netwerk (4G/5G) niet werkt. Volgens mij omdat je een brakke latency hebt.

De enige oplossing om duidelijk achter het probleem te komen is door met een debugtool in de netwerktab te kijken hoe de website wordt aangeroepen.
Je moet er wel mee om kunnen gaan.
 
Ik werk met wifi.

Een debugtool om te zien hoe de website aangeroepen wordt ken ik niet.

Misschien een tip.
 
Senso,

Het adres is https://mijn.fluvius.be
Dan krijg normaal een pagina om aan te melden met itsMe of identiteitskaart met lezer. Maar ik krijg enkel een wit scherm met bericht "loading" waar de boel blijft hangen
 
Dan weet ik het niet. Zal dan ook wel niet werken in Firefox. Aar heeft er verstand van. Ik lees nog op internet: Disable All Plugins.
 
ik denk dat jij je cache en cookies eens moet verwijderen. het werkt hier met firefox-chrome.
 
Cache en cookies (van die domein) verwijderen kan soms wel eens helpen. Maar vaak zijn het extensies die in de weg zitten of bepaalde beveiligingssoftware.
 
Senso schreef:
Het adres in de code werkt. mijn.fluvius.be is geen adres! H
Fout!! Kopieer dit, zet het in je browser en zie daar, de website komt. Je hoeft dus niet het https:// ervoor te zetten, het werkt namelijk ook zonder.

Senso schreef:
Zal dan ook wel niet werken in Firefox.
Fout! Die werkt wel gewoon.

Cookies verwijderen in je browser en dan moet het weer werken.
 
Of je moet gewoon een rete brak internet hebben, als je zulke fratsen ziet.
 
Aan allen bedankt voor jullie reacties.
Het werkt nog steeds niet.
Ik vermoed dat dat komt omdat ik in Spanje zit en mijn locatieservice aanstaat.

Mijn gas- en elektriciteitsverbruik kan ik alleen maar opvragen als ik een account heb bij Fluvius (die heb ik uiteraard) en in België woon.
Ik vermoed nu dat op die site "mijn.fluvius.be" een controle zit of het toestel waarmee aangelogd wordt wel degelijk in België staat.

Dit moet ik nog even uittesten. Ik laat nog iets weten.

Nogmaals bedankt aan alleen en tot schrijfs

Groetjes JWO
 
Vraag het eens na bij die site? Op zijn minst zouden ze dan een fatsoenlijke melding moeten tonen.
 
Het probleem zit inderdaad bij de site. Mijn vrienden hier in Spanje kunnen ook niet aanloggen.
Ik ga volgende maand terug naar België dan zal mijn probleem opgelost zijn.
Ik beschouw de zaak als opgelost.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties.
Groetjes
JWO
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan