Welk brandprogramma kiezen in Win10?

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter789

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
608
Beste mensen,

welk gratis brandprogramma is te verkiezen in Win10? Wat is jullie advies?
Dank!
 
Ja. Alles werkt en hij doet het altijd. Daarnaast is het gratis. Zelf gebruik ik hem al sinds Windows XP.
 
Zet je dit topic dan even op 'opgelost'? :thumb:
 
Nee, want Win 10 liep ervan vast...

Wat wil je met een programma uit 2004...
 
Lekker kort door de bocht. Zoals ik al zei werkt het programma hier prima op Windows 10. Het initiële programma mag dan uit 2004 zijn, de laatste versie is veel jonger (Augustus 2015).
 
Laatst bewerkt:
Sorry, ik kom hier even op terug: CDBurnerXP wordt niet doorgelaten door MBAM.
Is dit op te lossen?
Zijn er andere goede brandprogramma's voor Win10?

Belangrijk is voor mij dat de standaard 2 sec. pauze tussen de tracks per track kunnen worden uitgezet. In Ashampoo kan dat alleen voor alle tracks tegelijk, zoals ik het begrijp.
 
Er is niks mis met CDBurnerXP en MBAM zegt er hier niks van. Wat die pauze in de tracks betreft, dat kan ook alleen voor alle nummers. Dus niet tussen op te geven tracks.
 
Laatst bewerkt:
Toch wel, MBAM verwijdert de download (uit Chrome) en zegt:

Niet-Malware gedetecteerd
Leverancier: PUP.Optional.OpenCandy
Pad: ...cdbxp_setup

Wat nu? Moet dringend branden.
 
Kennelijk is de installer aangepast. Dit is wat de ontwikkelaar erover zeg:
OpenCandy is part of the installation routine, that's the way you get software recommendations during installation, it is also the reason you can access this forum and get a human to answer your questions, it pays all the bills and may enable us to produce even more freeware in the future.

It does not install to your computer, it is not malware and for every release there is an installer without openCandy available in the downloads page.

Gebruik dan deze installer zonder openCandy:
http://download.cdburnerxp.se/minim...d/569551ab/cdbxp_setup_4.5.6.5931_minimal.exe
 
Nee. MBAM is een prima programma, dus niet uitschakelen. Ga naar deze pagina:
https://cdburnerxp.se/nl/download

Klik daar op: More download options
En kies dan: Default Installer (Without OpenCandy)

Dus achtereenvolgens:

Capture.JPG

Capture.JPG
 
Laatst bewerkt:
Is dat de betaalde versie?
Ken alleen de free en die start niet mee op.
En is niet alleen die melding uit te schakelen?
 
Laatst bewerkt:
Werkt perfect!
Is er een mogelijkheid de optie 2 sec pauze toevoegen standaard aan te vinken? Dat ga ik een keer vergeten...
 
Die staat hier standaard aan en is al zo sinds de installatie. Staat dat bij jou standaard uit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan