• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

welk dasboard

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beginnerke

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2021
Berichten
17
Goedemorgen,

Ik zou graag een soort van dashboard opstellen voor de gegevens van een dagelijkse productie. In bijlage een voorzet van de data maar ik loop telkens vast. Heeft iemand van jullie een idee op welke manier met dit soort gegevens een soort van dashboard te maken dat dan kan gebruikt worden als overzicht?

Bedoeling is om een overzicht (iets in grafiekvorm) van bijvoorbeeld de laatste 30 dagen te hebben en dit voor de gegevens (Yield kolom O en kolom P) (Loadfactor kolom M en kolom N) (FTQ kolom G en kolom H). Dit mag desnoods met slicers gedaan worden die dan per week kunnen ingesteld worden. Let wel, onze weken lopen telkens van zaterdag t.e.m. vrijdag.

Ook zou ik een algemeen overzicht willen van deze gegevens maar dan van alle gegevens en dit desnoods ook in te stellen volgens maand en jaar selectie.

Heeft iemand van jullie ene idee aub?

Alvast bedankt,
 

Bijlagen

  • Test.xlsx
    28,9 KB · Weergaven: 44
Dashbord

Mijn grootste frustratiepunt is dat de Yield elke dag verschilt omdat het telkens over verschillende producten gaat en dus telkens aparte afspraken heeft. Toch zou ik het op de één of andere manier willen laten weergeven. Zou iemand van jullie me daar al iets mee kunnen verder helpen? Ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg er geen duidelijk beeld van. Alle ideeën zijn welkom.

groetjes en alvast bedankt,
 
is dit wat je bedoeld?
 

Bijlagen

  • Test (mde).xlsx
    43,9 KB · Weergaven: 40
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan