Welk Software

Status
Niet open voor verdere reacties.

jura701

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2008
Berichten
25
hallo

Ik was op zoek naar een goede software om een site te maken maar ik kon niets vinden

Wie kan me vertellen welke hij beste vind en waarom, want ik wil eigelijk een site maken met video's en muziek en zo voort, ik heb al van frontpage gehoort maar bestaat er nog betere of andere
 
Geloof me: al die "maak een website zonder enige html kennis" programma's geven je
uiteindelijk niet wat je eigenlijk wilde.

Door het gebruik van zo'n programma zul je altijd in het amateurhoekje blijven rondhangen.

Geef wat geld uit en koop een goed HTML boek of kijk voor een cursus op internet.
HTML is helemaal niet moeilijk, echt niet en eenmaal onder de knie ben je blij dat je het
jezelf geleerd hebt.

Maar goed: de keus is aan jou. :)

(interactieve websites zoals bv php zijn zowiezo al niet te maken met een editor)
 
Ik sluit me helemaal aan bij de laatste reactie. Als je toch 'n kant-en-klaar-gebeuren wilt gebruiken, kun je beter Kompozer dan nvu gebruiken. nvu wordt niet meer onderhouden en is zwaar verouderd, Kompozer is de voortzetting ervan.
Serie links:
http://www.css-voorbeelden.nl/links.html#a-ger-wysiwyg

FrontPage zou ik echt niet gebruiken, dat wordt al jaren door Microsoft zelf (de maker ervan) afgeraden en niet meer onderhouden.
 
Je moet maar eens in de broncode kijken van een website die gemaakt is met zo'n wysiwyg editor, dan weet je niet wat je ziet: totaal onleesbaar !.

Fijn voor foutzoeken.

Terwijl als je je sites zelf schrijft, blijft het leesbaar maar ook berijpelijk.
 
een vriend van mij gebruikt web builder kun je slepen met objecten net als in excel of word. ik vind het een beetje simpel, maar het ligt eraan wat je wilt.

ik zelf gebruik dreamweaver
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan