Welke Pc ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja wel goed koop :p
Ik ga voor die 500 gb
mars welke voeding zou ik namen (niet boven 100 euro)

Die CM uit mijn 2e systeem.

Maar als je nu toch liever een goedkopere pc wilt (dat snap ik eigenlijk niet goed: want als wij niets hadden gezegd, dan was je gaan sparen voor die pc van 3000 euro... :confused:)
kan je ook dit nemen:

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[80156]=1&product[198869]=1&product[196104]=1

Ook daar kan je prima op spelen. Je hebt dan niet die dure ssd-schijf. Maar 90-95% van de gamers heeft zo'n schijf niet.

Het systeem wat ik als eerste samenstelde was zo'n beetje de nieuwe tweakers BBG highend game-pc, zoals die nu wordt samengesteld. (alleen hebben die een SSD van 60 gig genomen omdat het te duur werd)

Het 2e systeem is een soort middenwegsysteem. Wel de nieuwe foefjes, wat goedkopere videokaart. Het nut van 2x een HD4890 zie je vooral pas op 24 inch-schermen op hoge resoluties.

het 3e systeem is een mooie gamecomputer voor een normale prijs.
Ook daar zul jij alles wel op 'high' kunnen spelen. Maar ja: het is iets minder een systeem waarmee je kan pochen. Het is gewoon een standaard mooie gamepc. Niets meer en niets minder.
 
Volg dit topic nog wel, maar snap er niet veel meer van.
Wat wordt er nou gekocht?
Is het mogelijk om het opnieuw te posten?
 
Ik sta er ook van versteld: cijfers zeggen nooit zoveel. Zo'n schermweergave wel.
Bedankt voor de link!
 
Dat was voor GTA4... Sindsdien wordt een quad door alle kenners aangeraden.
Spellen worden ook steeds vaker ook op de spelcomputers uitgebracht. Die spelcomputers hebben al een tijd meerdere cores.
Dus is het belangrijk dat pc's die ook hebben: dergelijke spellen zullen er meer en meer gebruik van maken.

In veel testen wint de x3 720 het van de E8400.
In alle testen wint de x4 940 het van de x3 720
De x4 955 is nog een stuk sneller.

laat dat maar eens zien, want wat ik heb gezien laat zien dat dual beter is ( ik heb het nu over games)
 
VInd ik altijd een leuke discutie dual of quad cores.... :p
Je moet je afvragen wat de markt trend is.... yep, nog meer cores. i7 heeft er ondertussen al 8 (ok enkele virtuele) de games, software in't algemeen worden gecompileerd op de bestaande technologiën, tot voor kort duo cores en nu quad cores. Zelf draai ik met een 9550 en laat regelmatig een analyser meedraaien bij het gamen. Wat ik vast stel is dat games van enkele jaren terug slechts 1 core belasten, wat nieuwere 2 cores en Crysis64 zet druk op alle 4 de cores...
Bottomline koop je nu een PC voor de toekomst koop je minimaal een quad, koop je eentje voor het verleden dan koop je een dual:cool:
BTW bij Crysis bvb (1280x1024 alles High) haal ik amper 50% cpu load....De grafische kaart die draait wel op ~100% (HD4870).:rolleyes:
Dit even tussendoor:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan