Beste,
Mijn excel bestand bestaat uit enkele werkbladen.
Op het eerste werkblad (het hoofdwerkblad) (regel 1 t/m 2000) staan alle gegevens (NAW) vermeld. Dit wordt vrijwel dagelijks gewijzigd en aangevuld met nieuwe data's
Op werkblad 2 en volgende werkbladen komt steeds een selectie uit werkblad 1
Op werkblad 2 wordt dan de kolom Naam, Telefoon, Plaats
Op werkblad 3 komt dan Naam, Email, ID
Vraag: Hoe krijg ik het voor elkaar dat wanneer ik de data wijzig / aanvul op werkblad 1, dit automatisch ook wordt doorgevoerd naar de volgende werkbladen?
Alvast dank voor jullie input.
Groetend,
Peter.
Mijn excel bestand bestaat uit enkele werkbladen.
Op het eerste werkblad (het hoofdwerkblad) (regel 1 t/m 2000) staan alle gegevens (NAW) vermeld. Dit wordt vrijwel dagelijks gewijzigd en aangevuld met nieuwe data's
Op werkblad 2 en volgende werkbladen komt steeds een selectie uit werkblad 1
Op werkblad 2 wordt dan de kolom Naam, Telefoon, Plaats
Op werkblad 3 komt dan Naam, Email, ID
Vraag: Hoe krijg ik het voor elkaar dat wanneer ik de data wijzig / aanvul op werkblad 1, dit automatisch ook wordt doorgevoerd naar de volgende werkbladen?
Alvast dank voor jullie input.
Groetend,
Peter.