• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

werkbladen naast elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

medion01

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Berichten
17
Hoe kan ik net als bij Word 2 bladen naast elkaar zetten in office 2007 onder windows 7
 
Misschien bedoel je 'Beeld' > 'Pagina Indeling' ???
 
Bij pagina indeling kun je volgens mij alleen actieve werkbladen naast elkaar zetten

terwijl medion01 juist graag verschillende tabbladen naast elkaar wil

Ik zou het zelf ook wel een goede functionaliteit vinden. Maar voor zover ik weet kan dit niet

als ik echt 2 tabbladen tegelijk wil zien open ik het bestand gewoon een 2e keer met alleen lezen.
aangezien ik 2 schermen heb kun je dan ideaal vergelijken
 
ik wil 2 verschillende excelbestanden naast elkaar om onafhankelijk van elkaar te kunnen bewerken.
ik heb dit vroeger wel eens bij een oudere versie gehad. Werk nu met offcie 2007
 
Open de twee bestanden binnen één excel instantie en gebruik dan Beeld > Alle vensters.
Of start excel twee keer op en zet die naast elkaar op je bureaublad.
 
werkbladen naast elkaar
Eerste werkblad openen en toets gelijktijdig Windows Logo-toets plus pijltjestoets links.
Daarna tweede werkblad openen en zelfde procedure volgen met pijltjestoets rechts.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan