• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Werkmap kopieren naar een nieuwe werkmap

Status
Niet open voor verdere reacties.

brta

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2012
Berichten
8
Hallo allemaal,
ik heb de meeste fora al afgestruind naar een passende oplossing, alleen kan ik niet iets soortgelijks vinden, dus plaats ik mijn vraag hier!

Het volgende:

WerkmapPrijzenVestiging3 is gekoppeld aan een moederbestand waar gegevens uitgehaald worden middels een vert.zoeken formule. Deze werkmap bestaat uit 5 bladen met allen een opmaak, een afbeelding en een prijslijst (cel reeks b2:m45 voor elk blad, dit gedeelte bevat ook de formules).
In principe staat deze werkmap dus klaar voor gebruik, alleen kan ik deze mappen niet naar betreffende vestigingen mailen, want dan krijgen ze allemaal foutcodes in de cellen natuurlijk!

Nu zoek ik eigenlijk OF een code die de hele werkmap kopieert en plakt in een nieuwe werkmap met de bijbehorende opmaak en afbeeldingen, de betreffende cel reeksen zullen dan echter als waarden moeten worden geplakt.

OF een code die alleen de betreffende 5 cel reeksen kopieert en deze als waarden plakt in een al opgemaakte nieuwe werkmap (zegge: ParticulierVestiging3).

Alvast bedankt voor alle moeite!

Groetjes Berta
 
Als we eens kijken naar wat je hier schrijft:
... alleen kan ik deze mappen niet naar betreffende vestigingen mailen, want dan krijgen ze allemaal foutcodes in de cellen natuurlijk!
Dan is daar hier een prima oplossing voor. En op de hoofdpagina vind je nog veel meer mail opties.
 
Hoi Octafish, bedankt voor uw reactie! Wat een handige site, daar ga ik nog vaker gebruik van maken!

Groetjes Berta
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan