whatsapp

Status
Niet open voor verdere reacties.

steventjevp

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2013
Berichten
96
Ik heb whatsapp via jailbreak op mijn ipod maar ik wil hem activeren is er een sms app voor ipod of zonder te activeren
Bvd
 
Je kan hem gewoon activeren door een sms naar je echte mobieltje te laten sturen.
 
Dan kun je bijvoorbeeld je ouders vragen of zij je ermee willen helpen, je moet namelijk wel een nummer hebben waar je whatsapp berichten heen kunnen en vandaan komen.
 
Nee, whatsapp moet gekoppeld worden aan een mobiel nummer. Koop een sim kaartje en doe dat dan even in het mobieltje van je ouders.
 
Beste steventjevp,

Ik wil het nog een beetje extra uitleggen.
Je hebt een SIM-kaart met een mobiele nummer nodig, want anders kunnen je vrienden je niet zoeken op WhatsApp.
WhatsApp gaat namelijk alleen via een mobiel nummer. Het nummer van je ouders zal niet werken, want anders zul je de SIM-kaart van je ouders moeten overnemen.
 
Beste steventjevp,

Ik wil het nog een beetje extra uitleggen.
Je hebt een SIM-kaart met een mobiele nummer nodig, want anders kunnen je vrienden je niet zoeken op WhatsApp.
WhatsApp gaat namelijk alleen via een mobiel nummer. Het nummer van je ouders zal niet werken, want anders zul je de SIM-kaart van je ouders moeten overnemen.

Het gebruiken van de sim kaart van zijn ouders is in principe wel mogelijk. Het enige probleem is dat ze het zelf voor WhatsApp gebruiken. Ik heb dit zelf ook gehad, iPod met jailbreak en WhatsApp. Gewoon het telefoonnummer van mijn mobieltje ingevoerd, werkte perfect. Verder heb je hem niet meer nodig.
 
Even off-topic: ik zou eerst voor een telefoon waar je mee bellen kunt gaan, en daarna pas met een iPod of smartphone.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan