Wie kan me helpen met Twitter - x

addeknegt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 feb 2024
Berichten
1
Wie kan me helpen? Gisteren werd ik onaangenaam verrast met dat ik een 2e account blijk te hebben. Het account was leeg maar toonde dezelfde profielfoto als ik op Google heb.

Ik had al een account sinds 2010 echter, er blijkt sinds september 2023 nog een account te zijn waar ik niet van op de hoogte was en ook niet wilt.

Hoe kan dit? Heb ik per ongeluk ergens op gedrukt dat dit is gebeurd? Wie kan me helpen aan een zinnig antwoord?

Alvast hartelijk dank en, helaas ben ik geen it-er 😁
 
Sinds wanneer is Twitter van Microsoft? Of, in algemenere zin, een 'Overig Office' pakket? :D. Er is een specifiek forum voor overige software. Welkom overigens bij HelpMij! Maar kijk, voordat je in een willekeurig forum een vraag plaatst, eerst of er niet een speciaal subforum is voor je vraag, want deze ga je straks nooit meer vinden.

Overigens kun je een account toch gewoon verwijderen?
 
Jij kunt fouten maken, Twitter kan fouten maken, jij kunt gehackt zijn. Ik ben geen helderziende. Waar is dat account aan gekoppeld? Een username, e-mailadres, telefoonnummer? Controleren? Overigens op internet lees ik dat meerdere accounts niet ongebruikelijk zijn. Zijn er ook verschillende typen accounts (personal/business)? Account verwijderen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan