Wifi ineens uitgeschakeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rosanne85

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2013
Berichten
2
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb eerst verschillende topics hier doorgelezen, maar mijn probleem is helaas nog niet opgelost. Hopelijk kunnnen jullie mij verder helpen.

Ik heb een Sony VAIO laptop. Hij is al wat ouder, maar werkte altijd perfect. Ik had hem een paar weken niet gebruikt en deed hem gister weer aan. Het viel mij op de de rechtermuisknop niet werkte, maar ik heb een losse muis aangesloten dus t probleem was opgelost. Van mijn zwager heb ik windows 7 gehad, dus deze heb ik gister geinstalleerd. Computer deed het vervolgens helemaal perfect, ook wifi. Gisteravond heb in avast geinstalleerd en wilde ik office 2010 erop zetten, maar er waren bepaalde updates nodig. Ik heb deze geinstalleerd van de windows website. Mijn laptop werd opnieuw opgestart en toen kwam er 'fout bij configureren windows update, wijzigingen ongedaan maken' te staan in het blauwe startscherm. Mijn laptop werd weer opnieuw opgestart, alles leek prima te werken totdat mijn wifi het niet meer deed. In het netwerkcentrum zag ik dat hij geeneen draadloos netwerk meer kan vinden, terwijl ik met mijn ipad er meerdere kan vinden. Wat heb ik allemaal al geprobeerd?
- schuifje rechtsvoor op laptop staat goed, maar lampje brandt niet
- volgens apparaatbeheer werkt netwerkkaart (marvel yukon) correct
- netwerkkaart verwijderd en opnieuw geinstalleerd
- in bios gezocht naar wlan enablen, maar kan niets vinden over wlan
- windows 7 weer helemaal opnieuw geinstalleerd

Ik ben niet zo heel technisch, alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd heb ik op dit forum gelezen. Wie o wie kan mij helpen?
 
Wat is precies het typenummer van je laptop? "Sony Vaio" hebben we niet veel aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan