Wifi PCI kaart stoort verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

beaterz

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2010
Berichten
32
Hallo allemaal,

Ik heb een hoop hulp gehad van deze community tot nu toe en ik geef jullie nog een vraagje om te beantwoorden :p

Mijn computer is aardig ver weg van mijn router zo'n 20 - 25 meter (en er zitten veel muren tussen mijn router en mijn computer.) Er is geen manier om deze afstand korter te maken. Ik gebruikte altijd een usb internet adapter, maar het zal geen verassing zijn deat deze connectie erg langzaam was. Het ergste probleem was denk ik met de packet loss. Ik krijg maximaal een downloadsnelheid van 200 kb/s wat niet het ergste probleem is, maar spelletjes (zoals bijvoorbeeld World of warcraft of Rift.) zijn praktisch niet speelbaar door lagg en disconnects. Ik kocht dus een PCI Wifi kaart. de kaart die ik heb gekocht is de TL-WN851ND van TP-Link.

En hier komt het echte probleem. Op het moment dat ik mijn computer opstart (en de nieuwe kaart verbinding maakt met het internet) Verpest dat de connectie van alle andere apparaten in het huis (andere laptops en mijn ps3.) Ik weet geen betere manier om het uit te leggen. De laptops en ps3 kunnen geen verbinding meer maken met dingen als skype of ook maar een website als google openen zonder dat het minimaal 2 minuten duurt. op het moment dat ik de Wifi kaart uitschakel krijgen de andere apparaten (dus de laptops en de ps3 maar ook deze computer zelf) weer normaal internet.

Hoe kan mijn Wifi PCI kaart dit doen en hoe repareer ik dit?

Extra informatie:
Wanneer de PCI wifi kaart is uitgeschakeld hebben de andere computers een prima connectie, niet geweldig gezien de afstand van de router maar goed genoeg om videos te streamen of bovenstaande spelletjes te spelen. de usb adapter die ik op deze computer gebruik geeft me goed genoeg internet om deze topic te posten maar niet veel meer. Wanneer ik Wifi PCI kaart ingeschakeld is heeft deze computer niet beter internet, even slecht als de andere computers, dus het lijkt alsof hij ook zichzelf stoort ofzo..

Als iemand me kan helpen dit te repareren zou dat geweldig zijn!
 
koop een paar home plugs.
hiermee kan je ook je router indien mogelijk bij je pc zetten en je pc met een kabel aansluiten zo hebben je andere apparaten ook nog eens goede wifi

edit je kan ook een home plug kopen met wifi in.
daarbij moet je je router niet verplaatsen en kan je je pc aansluiten met kabel + je heb dichtbij wifi
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan