Wifi versterker

Status
Niet open voor verdere reacties.

RickGAE

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
Berichten
488
Goeden dag,

Ik heb op dit moment deze wifi versterker:
https://ditistv.nl/wifi-versterker

Kan ik nu bijv. nog een wifiversterker erbij doen om het signaal nog verder te versterken?

Wordt de verbinding dan gewoon beter en welke wifiversterker van max. 30 euro is dan aan te raden?
 
Hoe is de situatie nu en waarom nog verder versterken ?
Kan je niet beter een goede router kopen ?
 
Hallo,

Dit is geen aanrader.
Die versterker zorgt ervoor dat het signaal op een punt wordt ontvangen en weer verzonden wordt. Dit kost je echter de helft van je internet snelheid. Dus als je 30Mbit internet hebt, hou je dan nog iets van 15Mbit over.

Je kan het beste voor een powerline adapter gaan.
Deze stop je in het stopcontact, naast de router. De plek waar je internet wilt doe je de andere in het stopcontact. Het internet gaat dan via de bekabeling van je lichtnet (thuis stroom netwerk dus) door naar t andere apparaat. Je verlengt de kabel dus doormiddel van het stopcontact.
Sommige modellen hiervan hebben daarnaast ingebouwde wifi. Dus met 1 setje ben je klaar. Er zitten ook nog aansluitingen aan voor internet kabels.
Deze komt erg goed uit de test: http://nl.hardware.info/productinfo/205823/tp-link-tl-pa6030-kit#tab:overzicht
Ik weet alleen niet zeker of die nou wifi hebt, maar je hebt ze wel met wifi. Zoek hier zelf maar even naar
 
Ik heb momenteel 25 mb op zolder, maar heb voor een nieuw apparaat dat ik heb minimaal 30 MB nodig.

Ik heb al zo'n stroomnetadapter voor een andere PC (D-Link DHP-P306AV), kan ik die uitbreiden?

Bedankt voor de antwoorden! :)
 
Die moet je kunnen uitbreiden lijkt mij.
Zoals gezegd hebben versterkers geen zin.
Wat voor internet abonnement heb je eigenlijk want daar start alles mee.
 
Die moet je kunnen uitbreiden lijkt mij.
Zoals gezegd hebben versterkers geen zin.
Wat voor internet abonnement heb je eigenlijk want daar start alles mee.

Ik heb een UPC abonnement met 120MB internet.
Zonder versterker haal ik op zolder 12MB, met versterker 25MB. Ik moet 30+ MB hebben.
Welke D-Link kan ik het beste halen? Kan die evt. ook in een stekkerdoos?
 
Je zal dezelfde moeten hebben in principe.
Heb je er maar één plug bij dan ?
Anders wordt het een nieuwe set met twee pluggen.....
En nee, bij voorkeur niet in een stekkerdoos.
 
Laatst bewerkt:
Je zal dezelfde moeten hebben in principe.
Heb je er maar één plug bij dan ?
Anders wordt het een nieuwe set met twee pluggen.....

Ja, was er een voor bij de modem en een voor het apparaat.
Volgens MediaMarkt werken alle D-Link's gewoon?
 
Het is opgelost! Heb bij het onderdelenhuis een TP-Link Homeplugin gehaald en deze werkt gewoon :)

Bedankt! :)
 
Update:
Ik vond net een oude router (Netgear WGR614 v7), die heb ik ertussen geplaatst. Nu kan ik zonder verlies meerdere kabels aansluiten op internet :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan