• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

wil 1 bestand sluiten maar hij sluit alles

Status
Niet open voor verdere reacties.

heukelum90

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2009
Berichten
20
Hallo,

Ik heb een probleem, als ik een excelbestand wil sluiten sluit die alle excel bestanden die open staan. Ik heb even gekeken maar kan het nergens vinden.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

groeten Ferry
 
Hoi Ferry,

Hoe sluit je dan Excelbestand af? Via Ctrl+F4 (document sluiten), of via Alt+F4 (programma sluiten).
Of gebruik je Bestand > Afsluiten (programma), danwel Bestand > Sluiten (huidige document).
Staat er een macro in dit document die alles afsluit?

Groeten,
Richard
 
Beste Richard,

Ik druk gewoon op het kruisje rechts bovenin dan pakt die als Alt+F4 denk ik, want nu probeerde ik Ctrl+F4 en dan sluit die 1 bestand. Maar kan je instellen dat wanneer er op het kruisje wordt geklikt dat die alleen dat bestand sluit. Dus als functie Alt+F4

Groeten Ferry
 
Ik druk gewoon op het kruisje rechts bovenin
Daar staan (bij mij) 2 kruisjes onder elkaar
De bovenste sluit excel in het geheel af
De onderste sluit alleen het excel bestand wat je ziet.
De overige bestanden en excel zelf niet.
 
oke bedankt,

er is dus geen mogelijkheid dat je als je op het kruisje klikt alleen dat bestand zich sluit?

Groeten Ferry
 
er is dus geen mogelijkheid dat je als je op het kruisje klikt alleen dat bestand zich sluit?

Jawel, Het onderste kruisje gebruiken!!
 

Bijlagen

  • afsluiten.jpg
    afsluiten.jpg
    19,4 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:
ja dat begrijp ik,

maar ik bedoelde dat bovenste kruisje.

Groet
:confused: Wat is nu het probleem precies?? :confused:

Met bovenste kruisje sluit je excel af
Met onderste kruisje sluit je het ene bestand af.
 
heukel....

Dat is niet mogelijk, standaard gedrag van Excel.
 
okee duidelijk, ik dacht dat je in kon stellen ergens dat je via het bovenste kruisje ook alleen dat bestand kon afsluiten ipv alle excel bestanden die je hebt openstaan.

bedankt,

Groeten Ferry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan